Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-11-12, 16:22
  #1
Medlem
PundarMuppens avatar
Tjenare, har en liten fundering. Igårnatt när jag skulle gå och pissa märkte jag att mina pupiller var lika stora som om jag tagit syra? fattar inte hur dom kan ha blivit så sjukt stora, äter bara Voxra 300mg och Strattera 120mg.
Och nej jag har inte tagit någonting annat på månader.. Men jag tycker de såg sjukt läskigt ut hehe :P Någon som vet? :P
Citera
2009-11-12, 17:26
  #2
Medlem
Macgarvers avatar
Ja det handlar antagligen om Noradrenalinnivån som resultat av två återupptagshämmare. Voxran spär väl på det hela med att höja halten av Dopamin. Nu kan du knarka lagligt, grattis! Hur mår du av dom då?
Citera
2009-11-16, 16:33
  #3
Medlem
PundarMuppens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Macgarver
Ja det handlar antagligen om Noradrenalinnivån som resultat av två återupptagshämmare. Voxran spär väl på det hela med att höja halten av Dopamin. Nu kan du knarka lagligt, grattis! Hur mår du av dom då?

haha mja, ja mår väl rätt hyfsat nu, fötom att jag skakade som fan nu när jag nyss hade höjt dosen till 300mg på voxran :P ingen aning varför men mår ivf bättre
Citera
2017-03-28, 12:34
  #4
Medlem
unleash82s avatar
skippa stratteran så slipper du pupillerna som noradrenalinet ger upphov till. varför ens kombinera voxra med strattera?!
Citera
2017-04-11, 07:35
  #5
Medlem
Alltså Voxra är en riktig klen återupptagshämmare av både Da men även NA. Mekanismen är genom A2 receptorern men även 5 HT1a receptorn. Ex med Magnolia som enkelt kan beställas på nätet i Sverige som blockerar upptaget av DA betydligt mer, 40 %,, men ändå är långt ifrån stimulerande trots att den också har en svag verkan på A2 receptorn. iofs också gaba och vissa andra receptorer. Ja dina pupiler har helt och hället med ökad NA att göra. Och den ökningen kommer mestadels från A2 receptorern som ger enorma pupiler med en hämmare av upptaget av NA.
Har labbat mycket med A2 receptorern, så har bra koll på den
Hur minska pupillerna? Hehe droppa Voxra. Jag har labbat med Ropinirol som kombo. Skön Dopamin känsla. Även piribedil som är mer stimulerande än din kombo med Voxra, mer Dopaminkänsla. Dock stora pupiler, verkar genom A2 också. Alltså som antagonist på den.En agonist på A2 ger dig mini pupiler. Men tar ju också bort boosten. Lycka till
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback