Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-11-11, 20:12
  #1
Medlem
StrikerLees avatar
har "tränat" i 2-3 veckor nu med situps. 100 om dagen. börjar se resultat. aldrig sett min ölmage så smal ! ser inte fet ut nån annanstans. thank god

men min vikt stiger som fan. pratar typ 4-5kg.
jag har inte ätit godis/chips sen 2007. dricker endast pepsi max när det gäller läsk.

nån som vet hur man kan se smalare ut, ju mer man går upp i vikt? :S

lite läskigt hur snabbt den stiger..HELP!
Citera
2009-11-11, 20:36
  #2
Medlem
LazerFlips avatar
Det kanske är musklerna som börjar väga så mycket
Annars finns det inte mycket att göra, fortsätt träna för det kommer synas efter 2-3 månader hård träning
Citera
2009-11-11, 20:40
  #3
Medlem
AldoRaines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StrikerLee
har "tränat" i 2-3 veckor nu med situps. 100 om dagen. börjar se resultat. aldrig sett min ölmage så smal ! ser inte fet ut nån annanstans. thank god

men min vikt stiger som fan. pratar typ 4-5kg.
jag har inte ätit godis/chips sen 2007. dricker endast pepsi max när det gäller läsk.

nån som vet hur man kan se smalare ut, ju mer man går upp i vikt? :S

lite läskigt hur snabbt den stiger..HELP!

Du har inte byggt några muskler alls på 2-3 veckor kan jag lova dig. Viktuppgången beror på största sannorlikhet på vätska och fett, av den enkla anledningen att du ätit mer mat.
Citera
2009-11-11, 20:40
  #4
Medlem
Dreass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StrikerLee
har "tränat" i 2-3 veckor nu med situps. 100 om dagen. börjar se resultat. aldrig sett min ölmage så smal ! ser inte fet ut nån annanstans. thank god

men min vikt stiger som fan. pratar typ 4-5kg.
jag har inte ätit godis/chips sen 2007. dricker endast pepsi max när det gäller läsk.

nån som vet hur man kan se smalare ut, ju mer man går upp i vikt? :S

lite läskigt hur snabbt den stiger..HELP!
100situps om dagen.....SUCK! Träna hela kroppen och inte varje dag, sen försök äta något efter "passet".
Citera
2009-11-11, 21:01
  #5
Medlem
StrikerLees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LazerFlip
Det kanske är musklerna som börjar väga så mycket
Annars finns det inte mycket att göra, fortsätt träna för det kommer synas efter 2-3 månader hård träning


haha! I wish
Citera
2009-11-11, 21:35
  #6
Medlem
patgarrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StrikerLee
haha! I wish
Du väljer att svara på det mest oseriösa inlägget.. Svaret är ät mindre och träna fan inte situps varje dag och inte 100 reps. Läs runt i nyttiga trådar
Citera
2009-11-11, 22:25
  #7
Medlem
StrikerLees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av patgarret
Du väljer att svara på det mest oseriösa inlägget.. Svaret är ät mindre och träna fan inte situps varje dag och inte 100 reps. Läs runt i nyttiga trådar


jag får väl välja vilket inlägg jag vill svara på

situps skadar la inte?
Citera
2009-11-11, 22:42
  #8
Medlem
Dreass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StrikerLee
jag får väl välja vilket inlägg jag vill svara på

situps skadar la inte?
Varje dag är totalt onödigt och fyller ingen större funktion, sen är Crunches bättre för just magen men situps tar lite över mer på överkroppen.

Läs stickys!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback