2009-11-11, 04:27
Medlem
Hallå!

Jag hörde på sveriges radio p3:s radioprogram "P3 dokumentär" om att en tjej, som idag är chef för ett av sveriges största företag, på 1990-talet medverkade i Carl Serums porrfilmer. Vet någon vem det är???? Någon som vet vad den porrfilmen där hon medverkar heter?????

Om någon vill lysna på radiodokumentären så ligger den på sr.se klicka dig vidare till P3 och sedan "P3 dokumentär". Dokumentären heter "porrkriget"

Någon som vet vad tjejen heter och vilket företag hon är chef för? man är ju jäkligt nyfiken....

Det sägs i dokumentären att "hon medverkade frivilligt för sin egen sexuella njutnings skull"....
Citera
2009-11-11, 04:54
Medlem
Har hört något liknande tidigare.. ska se om jag hittar.
Citera
2009-11-11, 12:31
Medlem
Nej, hittar tyvärr inte. Men kan höra runt med några kompisar som kanske vet.
Citera
2009-11-11, 13:20
Medlem
Shalashaskas avatar
Vi prövar att skicka denna från porrforumet till Skvaller.
/MOD
Citera
2009-11-11, 13:35
Medlem
L0darens avatar
Bråkenhielm?
Citera
2009-11-11, 13:39
Medlem
Hor-Ullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L0daren
Bråkenhielm?

Men Silverback kan ju inte räknas som "en av sveriges största företag" ?
Citera
2009-11-11, 13:42
Medlem
Barbara Anns avatar
Gunilla?

http://sv.wikipedia.org/wiki/Gunilla_von_Platen
Senast redigerad av Barbara Ann 2009-11-11 kl. 13:56.
Citera
2009-11-11, 14:01
Medlem
thefisks avatar
Finns väl inte så många kvinnor som är VD för något av Sveriges största bolag. Så det där tror jag är en överdrift.

Men hade ju varit rätt skoj om det inte visade sig vara en överdrift. Utan att det är Falken som medverkat i några porrfilmer.
Citera
2009-11-11, 14:52
Medlem
nollans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arrandir
Det sägs i dokumentären att "hon medverkade frivilligt för sin egen sexuella njutnings skull"....
Det kan inte stämma. Media har ju gjort gällande att det är minst ett pistolhot mot varje medverkande kvinna som bakomliggande orsak.

On topic låter det här väldigt smaskigt, det känns emellertid som att vi kan avskriva Falkengren (SEB). Det känns...bara...fel.

Ingen som sitter inne på Serungs samlade videografi (vi kan ju höra med användaren Carl Serung)? Det vore ett hedervärt uppdrag att kolla igenom allihopa och med ögonen vässade!
Citera
2009-11-11, 14:54
Medlem
Sen finns det ju en hustru till en mkt framgångsrik VD/företagare inom matvarubranchen ( han har även skrivit boken*Det goda företaget*) som under 70-talet medverkade i flera porrisar, bla med den berömda Bodil Jensen (sex med diverse djur).
Citera
2009-11-11, 15:00
Medlem
padrons avatar
Jag har inte lyssnat på programmet men måste det nödvändigtvis vara den högsta chefen för ett av sveriges största bolag? Kan väl lika gärna vara en totalt okänd mellanchef?
Citera
2009-11-11, 15:17
Medlem
Albertus.Pictors avatar
Kan det vara Stina Honkamaa på Google Sverige?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in