Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-10-01, 12:12
  #1861
Medlem
Erbjudandet, en stor American steakhouse melt för 59 spänn tycker jag är helt ok.
Citera
2017-10-01, 13:49
  #1862
Medlem
MrWalldemars avatar
Nä fyfan subway är värre än donken..
Citera
2017-10-01, 16:00
  #1863
Moderator
rotadents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Junketer
Erbjudandet, en stor American steakhouse melt för 59 spänn tycker jag är helt ok.

Jag tycker att den mackan smakar skumt, köttfärsbiffarna är inte bra. Jag vet inte om det är någon fadd och lite unken kryddning eller vad det är, men de smakar inte gott. Sen brukar de vara väldigt torra, men det beror väl på att de antagligen steks i en fabrik i tjottahejti och sen körs ut till restaurangerna och ligger i ett tråg hela dagen.
Citera
2017-10-07, 13:28
  #1864
Medlem
afrodisiaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rotadent
Jag tycker att den mackan smakar skumt, köttfärsbiffarna är inte bra. Jag vet inte om det är någon fadd och lite unken kryddning eller vad det är, men de smakar inte gott. Sen brukar de vara väldigt torra, men det beror väl på att de antagligen steks i en fabrik i tjottahejti och sen körs ut till restaurangerna och ligger i ett tråg hela dagen.
Samma med deras kycklingbröst. Bara och kolla nästa gång du är där man ser redan i bingen att den ser så jävla torr och äcklig ut. Det blir endast italian bmt när de vankas subway för mig.
Citera
2017-10-07, 15:22
  #1865
Moderator
rotadents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av afrodisiak
Samma med deras kycklingbröst. Bara och kolla nästa gång du är där man ser redan i bingen att den ser så jävla torr och äcklig ut. Det blir endast italian bmt när de vankas subway för mig.

Jag tycker att kycklingbröst är helt okej, tycker inte att den smakar skumt så. Det är ju rätt torrt, men det är inte så konstigt när det förmodligen steks någonstans centralt och sen ligger hela dagen. Kycklingen verkar dock klara det bättre än köttfärsbiffarna.

Subway är ju överlag inte så roliga när det kommer till den typen av råvaror, alltså kött och liknande som tillagats på förhand. Kvaliteten på grönsakerna skiftar kraftigt mellan restaurangerna, vissa är helt okej och andra är rätt ofräscha med sallad som börjar bli brun och så vidare.
Citera
2017-10-07, 22:57
  #1866
Medlem
FuriousRages avatar
Där jag bor, finns det en subways i "centrum". Jag tror att jag ALDRIG har sett andra personer där inne än personalen.. visst, jag är inte utanför dygnet runt.. men alla gånger jag har gått förbi, inte en kund..
Citera
2017-11-02, 22:39
  #1867
Medlem
Hunden007s avatar
I morgon är de två för en sub.

är de bara gå ditt eller måste man ha appen?
Citera
2017-11-03, 15:12
  #1868
Medlem
LinLins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hunden007
I morgon är de två för en sub.

är de bara gå ditt eller måste man ha appen?

Bara att gå dit, iaf i mitt fall. 80 spänn för två!
Citera
2017-11-07, 15:39
  #1869
Medlem
Frimurares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrWalldemar
Nä fyfan subway är värre än donken..

Jag håller med dig. Nu är jag ju väldigt förtjust i Big Mac & Co. Men ändå.

Jag tycker att Subway är på tok för dyrt, och jag tycker inte heller man bli mätt på en av deras mackor. Om mackorna vore dubbelt så stora så vore det ju i alla fall prisvärt.
Citera
2017-11-07, 15:43
  #1870
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FuriousRage
Där jag bor, finns det en subways i "centrum". Jag tror att jag ALDRIG har sett andra personer där inne än personalen.. visst, jag är inte utanför dygnet runt.. men alla gånger jag har gått förbi, inte en kund..

där jag bor handlar man inte av muslimer eller negrar så de brukar lägga ner efter ett tag.
Citera
2017-11-19, 07:54
  #1871
Medlem
På mitt lokala subway jobbar bara svenska brudar och nån enstaka assimilerad flicka.

Turk chef såklart och när personalen blivit bra försvinner de.... handlar väl om kostnader eller vad som helst.

Tycker subway annars är OK men väldigt smaklöst.

Blir man inte mätt på en stor med alls tillbehör är man fasiken en tjockis deluxe. Måste vara närmare 500g mat.
Citera
2017-11-19, 08:07
  #1872
Medlem
Jag tycker subway är lite ojämna i kvaliten och kunde vara mycket bättre om de valt bort vissa produkter och ersatt med annat. Brödet är av bra kvalite, alla grönsaker är alltid av bra kvalite och även tilbehör. Men det som sänker det hela är osten och det de har på tub och trycker på. Hade de haft någon bättre ost än deras mcdonalds ost, samt någon egen tillagad dressing, så hade det kunna vara riktigt bra, men nu smakar det inte så mycket mer annorlunda än det slasket man får från donken.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback