Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2012-10-29, 21:05
  #25
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Jag återfick min tro på Peter Settman, genom barnslig väl dold självupptagenhet, gillade
även ex munken då jag tror han tillrättalägger sanningen med hjälp av "skiktröntgen"
Citera
2012-10-30, 13:17
  #26
Medlem
Störde mig på damen som sa att hon äntligen lyckats få ett barn när hon adopterade!

Ridå!
Citera
2012-10-31, 19:31
  #27
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ploko
Störde mig på damen som sa att hon äntligen lyckats få ett barn när hon adopterade!

Ridå!
ridå upp! snarare för karriären..
Citera
2012-11-26, 20:56
  #28
Medlem
eternussermos avatar
Mycket bra avsnitt idag med intressanta personer, Sven Wollter är ju en sån fantastisk personlighet och har en röst och utlevelse som är unik och Lars Lerin var okänd för mig, men verkar vara en spännande person.
Citera
2012-11-26, 22:05
  #29
Medlem
enfindams avatar
Intressant mix av gäster som verkligen "klickade", måste ha berott på att de alla var konstnärer. Lars Lerin imponerade med sin personlighet och underfundiga humor, honom vill vi se mer av!
Citera
2012-11-26, 23:13
  #30
Moderator
Dr Kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enfindam
Intressant mix av gäster som verkligen "klickade", måste ha berott på att de alla var konstnärer. Lars Lerin imponerade med sin personlighet och underfundiga humor, honom vill vi se mer av!

Jo bra program idag. Elsa Billgren tillhör dock den typ av personer som snarare är konstig än konstnär.
Citera
2013-11-12, 03:57
  #31
Medlem
Donna.Paulsens avatar
Ny säsong och första avsnittet sändes ikväll.

Vet dock inte om jag orkar se avsnittet med valet av gäster, klarar varken Özz Nûjen, Karin Adelsköld eller Martin Schibbye..

"Del 1 av 6. I säsongens första program blir det ett samtal mellan Heidi Andersson, armbryterska och entreprenör, Martin Schibbye, journalist, Özz Nûjen, komiker och skådespelare, Elsie Johansson, författare, samt Karin Adelsköld, programledare och stand up-komiker. Fem tidigare sommarvärdar möts i ett gemensamt sommarprat som tar avstamp i deras respektive program. En del är debutanter, andra sommarpratade för många år sedan. "
Citera
2013-12-02, 21:40
  #32
Medlem
Madagascars avatar
De som gillar det här programmet är det de som inte har hört dem redan på P1?

Jag finner programidén svårbegriplig och en waste av licenspengar. Jag menar - de har ju redan hållit låda som sommarpratare - varför samla en grupp halvkändisar med det enda gemensamt att de varit sommarpratare? Typ för att de är utnämnda som kändisar av ett annat program - aha då buntar vi ihop dem till ett "nytt" program.
__________________
Senast redigerad av Madagascar 2013-12-02 kl. 21:52.
Citera
2014-10-29, 01:28
  #33
Medlem
JerryCottons avatar
Hhmmm... Ett gäng människor som pratar om det de redan har pratat om.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback