Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2009-11-11, 19:28
  #13
Medlem
mysErnsts avatar
Tre namn

Dom tre ungdomarna skall tydligen vara V*ktor L*ndmark, K**berly Gustaf***n och Raz**s L*ndva, och bilen tillhörde R. Alla bor i skogås/trångsund och är födda 1993.

Dom skulle tydligen ha varit på väg till en kompis i området och mitt i allt dök polisen upp och den olovliga föraren fick panik och drog, dem menar alltså att det inte var dem som eldade upp huset. haha.

Lite kul ändå då jag vet vilka det är. Fyfasen vad fail
__________________
Senast redigerad av mysErnst 2009-11-11 kl. 19:33.
Citera
2009-11-11, 21:42
  #14
Medlem
RL har haft en annons inne på Blocket där han sålde sin moppe. Han skrev att det var för att få råd till en A-traktor

Svårt att dra från bylingen i den!
Citera
2009-11-11, 22:32
  #15
Medlem
Karatemormors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mysErnst
Dom tre ungdomarna skall tydligen vara V*ktor L*ndmark, K**berly Gustaf***n och Raz**s L*ndva, och bilen tillhörde R. Alla bor i skogås/trångsund och är födda 1993.

Dom skulle tydligen ha varit på väg till en kompis i området och mitt i allt dök polisen upp och den olovliga föraren fick panik och drog, dem menar alltså att det inte var dem som eldade upp huset. haha.

Lite kul ändå då jag vet vilka det är. Fyfasen vad fail

Oj då, vaknade igårkväll runt 9-tiden av att en helikopter surrade runt huset, dånade som fan.

Såg nu att jag känner till en av gärningsmännen, nämligen "Raz**s". Gick i samma klass som hans syster för några år sedan, han följde även med på våran klassresa till Åre i 9:an.


EDIT: Alla tre har gått i edboskolan, fast "K**berly" gick i en klass under killarna, så antingen har hon gått om ett år eller så är hon född 1994.
__________________
Senast redigerad av Karatemormor 2009-11-11 kl. 22:41.
Citera
2009-11-13, 21:50
  #16
Medlem
Kimberly....spelar hon i aik fotboll?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback