Hej!
Jag har nyss köpt en dator med windows vista.. Eftersom jag hatar vista installerade jag om den till windows 7!
Men nu fungerar inte tangenterna för att höja och sänka ljudet (Fn-tangenten) hur får jag de att funka igen?
Hej!
Jag har nyss köpt en dator med windows vista.. Eftersom jag hatar vista installerade jag om den till windows 7!
Men nu fungerar inte tangenterna för att höja och sänka ljudet (Fn-tangenten) hur får jag de att funka igen?
Jag har inte fixat den än.. Jag kollade runt lite på internet och fick för mig att ett virus orsakat det (wowsys64, eller liknande). Så jag hittade en sida och följde det han sa att man skulle göra.. Vilket var väääldigt dumt! Han fick mig att gå in i regedit och radera svchost eller vad det hette(komplicerat satan att komma dit), och byta namn på någon fil från .dll till .bad.. Startade om datorn, och sen var allt på engelska och helt svart! gick inte att öppna någonting i sök-spalten.. Så nu har jag lämnat in datorn på "lagning" hos killkompisen min. Får tillbaka den under veckan
Av allt att döma så kanske du skulle låtit någon person med lite mer kunskap hjälpt dig. Att installera en annan (eller ibland samma) version av windows på en laptop kan ju bli strul ifall den är lite äldre och tillverkaren är handikappad.
Hej!
Kram <3
Samma problem har jag med min bärbara HP fast det gäller basen o diskanten jag inte kan ändra......letar o letar efter lösning men omöjligt
Jag har också samma problem!! Har en ny Samsung-dator med ursprungligen XP som jag installerat Win7 på. Allt funkar hur bra som helst utom Fn-tangenten och allt som det innebär (ljud, ljusstyrka osv).
Är det verkligen ingen som vet nåt?
Uppdatering:
Jag kom iaf på lösningen till MITT problem med min Samsung nc10... Gick in på Samsung hemsida:
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!