Flashback bygger pepparkakshus!
2011-04-04, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pungluder
bara ännu mera bull, han ligger rejält back på pokern måste även du inse. pengarna han blåser nu är dom han fick när han signa stars, lär ha varit ett par miljoner
dom riktiga pokerspelarna anser att han bara är en clown. som hade sitt livs rush mot durr härom året.
därefter har han bara loosat. han har inga titlar, inte vunnit nån turnering, inte vunnit nåt.
så den bistra sanningen är att han är en usel spelare.
ledsen att jag slog hål på bubblan
ps. å jag tror ingen frisk människa skulle välja å stejka isildur ds.

Konstigt att Pokerstars vill signa honom om han är så värdelös. Dom måste ju vara sjuka hela högen där som kommit på tanken och sen gjorde det och dessutom betalade dyrt för honom.
Och din karriär verkar ju inte va så lyckad eftersom du är tvungen o sitta här o fördriva tiden istället för att spela med "dom stora grabbarna" på Highstakes.
Senast redigerad av Nicky4me 2011-04-04 kl. 23:49.
Citera
2011-04-05, 09:42
Medlem
pungluders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nicky4me
Konstigt att Pokerstars vill signa honom om han är så värdelös. Dom måste ju vara sjuka hela högen där som kommit på tanken och sen gjorde det och dessutom betalade dyrt för honom.
Och din karriär verkar ju inte va så lyckad eftersom du är tvungen o sitta här o fördriva tiden istället för att spela med "dom stora grabbarna" på Highstakes.
men lilla gubben, dom signar ju inte en spelare för att han är bra.
dom signar ju den spelare som är intressant, som drar folk.
kolla på viktor när han lirar, han är ju perfekt. en actionfigur vid borden.
sen att han är värdelös spelar mindre roll.
Citera
2011-04-05, 09:49
Medlem
Synas avatar
Citat:
bara ännu mera bull, han ligger rejält back på pokern måste även du inse. pengarna han blåser nu är dom han fick när han signa stars, lär ha varit ett par miljoner
dom riktiga pokerspelarna anser att han bara är en clown. som hade sitt livs rush mot durr härom året.
därefter har han bara loosat. han har inga titlar, inte vunnit nån turnering, inte vunnit nåt.
så den bistra sanningen är att han är en usel spelare.
ledsen att jag slog hål på bubblan
ps. å jag tror ingen frisk människa skulle välja å stejka isildur ds.

Det finns väl typ 4-5 spelare i hela världen som ens skulle ge honom NL action, så att kalla honom dålig klingar dåligt. Hur kan han ligga rejält back på pokern? Han ägde 10000:- innan han slog upp sig till mångmiljonbelopp. Om han nu förlorat dessa + rejält mycket mer så kan man undra vart dom pengarna kommer ifrån, då ingen vill stejka honom?

Han är ju upp typ 25 miljoner på konton som folk vet är hans bortsett från fulltilt och stars. Han lär dessutom ha fler konton som ingen vet är han, och lär fortfarande lira på ipoker, entraction, ongame, boss, party osv från nya konton så jag tror han är rejält i det gröna.

Vad jag förstått så är hans utmaning öppen för alla. Ställ upp och spela mot fisken, annars har du inget i denna tråden att göra framöver.
Citera
2011-04-05, 13:03
Medlem
pungluders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Syna
Det finns väl typ 4-5 spelare i hela världen som ens skulle ge honom NL action, så att kalla honom dålig klingar dåligt. Hur kan han ligga rejält back på pokern? Han ägde 10000:- innan han slog upp sig till mångmiljonbelopp. Om han nu förlorat dessa + rejält mycket mer så kan man undra vart dom pengarna kommer ifrån, då ingen vill stejka honom?

Han är ju upp typ 25 miljoner på konton som folk vet är hans bortsett från fulltilt och stars. Han lär dessutom ha fler konton som ingen vet är han, och lär fortfarande lira på ipoker, entraction, ongame, boss, party osv från nya konton så jag tror han är rejält i det gröna.

Vad jag förstått så är hans utmaning öppen för alla. Ställ upp och spela mot fisken, annars har du inget i denna tråden att göra framöver.
jag vet att du är grinig för att jag plockat av dej din veckopeng syna, sorry for that
men varför kan vi inte hålla oss till fakta om viktor blom då??
den här tråden blir ju värdelös om vi bara ska sitta å mörka.
vad är poängen med att låtsats att det går bra för isildur när alla egentligen vet att det går skitdåligt????
Citera
2011-04-05, 14:05
Medlem
Nintendokids avatar
Citat:
jag vet att du är grinig för att jag plockat av dej din veckopeng syna, sorry for that
lol!
Citera
2011-04-05, 14:21
Medlem
skogspromenads avatar
Citat:
men varför kan vi inte hålla oss till fakta om viktor blom då??
den här tråden blir ju värdelös om vi bara ska sitta å mörka.
vad är poängen med att låtsats att det går bra för isildur när alla egentligen vet att det går skitdåligt????

Vi vet ju inte egentligen så jättemycket om vad han tjänar? Vad vi vet är att det kanske inte går så superbra på PS. Men han har säkert konton på andra siter som ingen känner till och där han kanske drar in pengar. Sen vet vi inte hur mycket han drar in på att spela live. Har sett honom i GBG och då har han vunnit.
Citera
2011-04-05, 14:46
Medlem
CraigChrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skogspromenad
Vi vet ju inte egentligen så jättemycket om vad han tjänar? Vad vi vet är att det kanske inte går så superbra på PS. Men han har säkert konton på andra siter som ingen känner till och där han kanske drar in pengar. Sen vet vi inte hur mycket han drar in på att spela live. Har sett honom i GBG och då har han vunnit.

Enligt Highstakesdb så ligger han ju $3mille back.
http://www.highstakesdb.com/search/isildur1.aspx

Själv anser jag att Victor är en väldigt underhållande spelare att raila. Men tycker inte han är en särskillt duktig pokerspelare. Poker är inte endast NLHU. Han har ju inte presterat särskillt bra i turneringar.
Hans mest minnesvärda turneringsprestation är väl denna.
http://www.youtube.com/watch?v=ASPKCtSBmSw

Om han lyckas i stora internationella turneringar i framtiden så kanske jag ändrar min uppfattning.
Citera
2011-04-05, 15:59
Medlem
Imaginatiors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CraigChrist
Enligt Highstakesdb så ligger han ju $3mille back.
http://www.highstakesdb.com/search/isildur1.aspx

Själv anser jag att Victor är en väldigt underhållande spelare att raila. Men tycker inte han är en särskillt duktig pokerspelare. Poker är inte endast NLHU. Han har ju inte presterat särskillt bra i turneringar.
Hans mest minnesvärda turneringsprestation är väl denna.
http://www.youtube.com/watch?v=ASPKCtSBmSw

Om han lyckas i stora internationella turneringar i framtiden så kanske jag ändrar min uppfattning.

Vad vet HighstakesDB? De räknar med hans FTP&PS acc... Kan ju säga att det är väldigt mkt mer poker i NLHU än i turneringar. Liveturneringar är det alldeles för variansrelaterat eftersom samplet är så litet. Alltså säger det INGENTING om man klonkat en live turre eller inte.
Citera
2011-04-05, 16:36
Medlem
Melongrasss avatar
Det ryktas även om att han nyligen spelade 300/600 på ipoker för inte så länge sedan.

http://forumserver.twoplustwo.com/17...-again-948422/

Han nådde £100k eller vad det var och tyckte det tog för lång tid när han skulle ta ut pengarna och tog ett skott.

Citat:
I was very tempted to take my roll to the table again but I decided against it this time. Also I've been told the person who I'm down the most to on ipoker and who i lost my roll to last time was isildur lolz.
Citera
2011-04-05, 18:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nicky4me
Tror du att Arnold Schwarzenegger fick alla hans roller för att han var en bra skådespelare?
Citat:
men lilla gubben, dom signar ju inte en spelare för att han är bra.
dom signar ju den spelare som är intressant, som drar folk.
kolla på viktor när han lirar, han är ju perfekt. en actionfigur vid borden.
sen att han är värdelös spelar mindre roll.
Precis vad jag tänkte säga!
Citera
2011-04-05, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eyeism
Tror du att Arnold Schwarzenegger fick alla hans roller för att han var en bra skådespelare?

Finns säkert en tråd här på FB där du kan diskutera honom om han nu intresserar dig.
Citera
2011-04-05, 20:22
Medlem
thesquids avatar
[quote=pungluder]j
QUOTE]
Han satt in 33000 på SVS och spelade upp sig till ca 3,5 milljoner och efter det va det ingen som ville möta han. Beror det på att han va en bra eller dålig spelare?

Va bara "ett" exempel
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in