Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-11-06, 22:56
  #1
Medlem
ekmannens avatar
Hej. Har en w350i som krånglar. Problemet kom helt plötsligt och har varit så här i en månad ungefär. Varje gång jag ska ta upp kameran så står det Ett annat program körs, stäng det programmet. Något i den stilen. Ibland funkar det att få upp kameran, men nästa gång jag ska använda den står det samma sak. Just nu funkade det bara för jag skulle kolla vad som stog.(typiskt). Är det någon som vet vad som har blivit fel? Jag har inga program eller något uppe.
Citera
2009-11-06, 23:18
  #2
Medlem
frank_pes avatar
Har du programversion R11CA002_RED53 som ser ut att vara senaste? Annars försvinner nog problemet om du uppdaterar till den via SEUS.
Citera
2009-11-06, 23:45
  #3
Medlem
mushimos avatar
Min w350i som jag haft i 8 mån gick sönder för någon dag sen
Luckan lossnade och gick sönder.

Säger detsamma, updatera mobilen.
Citera
2009-11-07, 00:30
  #4
Medlem
ekmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frank_pe
Har du programversion R11CA002_RED53 som ser ut att vara senaste? Annars försvinner nog problemet om du uppdaterar till den via SEUS.
Okey, ska man ladda ner det då? Är det något man behöver tänka på eller behöver man något annat?
Citera
2009-11-07, 00:36
  #5
Medlem
FotbollsAnalens avatar
Kameran till W360i är ju endå så usel att den inte är värd att använda
Citera
2009-11-07, 00:40
  #6
Medlem
frank_pes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ekmannen
Okey, ska man ladda ner det då? Är det något man behöver tänka på eller behöver man något annat?
Ja det ska man, om du har nåt viktigt i den så gör backup för allt kan försvinna och ha bra med batteri när du börjar uppdateringen men allt står på hemsidan.
Citera
2009-11-07, 00:40
  #7
Medlem
ekmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FotbollsAnalen
Kameran till W360i är ju endå så usel att den inte är värd att använda
I vissa ljus tycker jag den funkar bra, men visst, inte den bästa. Är det någon som kan förklara steg för steg hur man gör den där updateringen ?

Citat:
Ursprungligen postat av frank_pe
Ja det ska man, om du har nåt viktigt i den så gör backup för allt kan försvinna och ha bra med batteri när du börjar uppdateringen men allt står på hemsidan.
Okej tack. Hittade all info på deras hemsida.
edit:såg visst att du hade länkat, missade det
__________________
Senast redigerad av ekmannen 2009-11-07 kl. 00:44.
Citera
2009-11-07, 00:44
  #8
Medlem
Rockfarmors avatar
Som
dom
andra säger
uppdatera skiten..
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback