Bara jag som inte blir förvånad över att den enda som blev sugen var en snubbe med WT killen i solbrillor från Elmia som avatar?
Haha fyfan va sjukt! Jag blev ju som sagt i mitt förra inlägg sugen på korv. Går ner till köket och letar efter några feta korvar. Vet ni vad jag hittar?! Korvisar. Blev så jävla förvånad när jag såg dem
Kötthalten är extremt låga 34%. Hela 66% är således annat, dvs vatten, potatismjöl, bindväv från gris och nöt, fett från gris, salt, lök, potatisfiber, kryddor, druvsocker, köttbuljongextrakt, jästextrakt, blodprotein av nöt och gris, E325, E300, E262, E250 samt rökarom.
Det klena köttinnehållet är samma som i Scans Hot Dogs, som även den riktas mot barn.
Ontopic:
Skulle gärna använda Lithells kulkorv som har mer kött (gillar Lithells kokkorvar) till korvstroganoff och pyttipanna m.m som dePaul tipsade om. Och dom dagarna man gör snabbmat (makaroner och korv) till barnen för att man är trött så är det jättelätt att hälla ner ett antal frusna kulkorvar i stekpannan och skaka om lite då och då för att få jämn stekyta. Där är det värre med vanlig korv som där man plockar ut ett fruset block med 20 korvar som man måste stå med globalkniv och hammare för att hacka loss ett par korvar till stekningen.
Där är det värre med vanlig korv som där man plockar ut ett fruset block med 20 korvar som man måste stå med globalkniv och hammare för att hacka loss ett par korvar till stekningen.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!