Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2004-01-19, 16:09
  #1
Medlem
nån som vet nåra bra grupper??tack på förhand
Citera
2004-01-20, 09:38
  #2
Medlem
käkmuskelns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FIGHTER
nån som vet nåra bra grupper??tack på förhand

här skulle jag vilja rikta din uppmärksamhet mot skivetiketter istället för "grupper":

stay up forever
cluster
smitten

..för hård acid techno.
Citera
2004-01-20, 13:14
  #3
Avstängd
Bizarres avatar
Om du gillar psy/goa så kolla in

http://www2.flashback.info/scandinav...d.php?t=101591
Citera
2004-01-20, 13:36
  #4
Medlem
CthulhuXs avatar
MDMA Records
har några bra grejer, däribland PREX
Citera
2004-01-21, 23:33
  #5
Medlem
WorlocKs avatar
Det mesta från Dragonfly Records är det världklass på, och då tycker jag att du ska tanka ner Man With No Name´s plattor.

(Det är alltid kul med orginal fast hans skivor är så jädrans svåra att hitta, och när man väl gör det så kostar rätt mycket... därför skrev jag att du skulle tanka dom)
Tycker också att du ska införskaffa Sun Trip-skivorna (samlingskivor), hårt och alldeles, alldeles underbart! Sun Trip: The Second Phase/Trip eller vad den heter är bäst enligt mig. Speciellt låt nummer 2 på andra skivan som jag inte kommer ihåg namnet på!
Citera
2004-01-22, 00:55
  #6
Medlem
MooGyMaNs avatar
bra tips är att skutta in på www.mandarin.nu och klicka lite i deras forum, där finns massor av tips...

wizzy noise, infected mushroom ,alien project, the delta, x-dream, nomad och talamasca kan jag rekommendera...
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback