Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2018-09-15, 11:47
  #25
Medlem
trueforgoods avatar
Funkar men är ej att rekommendera då det kloggar sig lätt och förstör vapen. Finns väl dock vapes som är anpassade för hasch... iaf vad jag hört.
Citera
2018-09-20, 10:11
  #26
Medlem
nocoolnamejims avatar
Jag själv har nyligen fått ”medicinsk cannabis” utskrivet, som jag ska bruka med en vape.

De var kliniken som skrev ut medicinen till mig som även skrev ut en specifik vape.
Den heter ”MIGHTY Vaporizer”, dyr men sägs att kvaliten är värt pengarna. Jag är en riktigt nybörjare med allt som har med röka att göra, både cigarett, vape och dylikt.

Men MIGHTY är väldigt smidigt med en LED-skärm där de bara är att ställa in önskad värme, snabb att värma upp också!
Citera
2018-09-25, 11:21
  #27
Medlem
Jag kör hasch i en "simpel" volcano, små bitar och blandat med ABC. Funkar helt ok, men nog är det lättare med weed.
Citera
2018-11-13, 01:00
  #28
Medlem
Finns hasch olja i nyfors eskilstuna ungarna springer o säljer det som om det vore smör, 1g går för 1000kr och motsvarar ca 10-15gram
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback