Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2009-11-02, 12:05
  #1
Medlem
Hur står man ut med att vara den som vill ha sex mest i en relation, jag inbillar mig också att det är svårare som tjej att vara den som blir nobbad...man är lixom inte van vid det?

Men nu är det alltså ett faktum, jag är i en relation där jag vill ha mer sex än jag får... Jag älskar min sambo massor och vill göra det här problemet som nu känns MEGASTORT till ett ickeproblem? Just nu gör det mig svartsjuk och dessutom flirtig med andra män... Jag söker sexuell bekräftelse utanför förhållandet vilket naturligtvis inte känns särskillt hållbart i längden. Jag har ju för f-n varit singel under långa perioder och fixat allt själv så varför känns det så icketillräckligt nu bara för att man lever i en relation?

Jag vill hitta ett sätt att bara bli nöjd med rådande situation och inte känna mig så förbannat jävla nere av det...??
Citera
2009-11-02, 12:16
  #2
Avstängd
homosapienss avatar
Nej fyfan, vill du ha bröd till whinet?
Onanera som alla oss andra hungriga och försök inte smitta oss med din inadekvata genuspropaganda.
Hint: Dumpa din pojkvän och ersätt honom med en knullrobot, du kan ansöka om en på robotwarz åtminstone. SirFuckAlot - Går och går men kommer aldrig fram till säden. Om man inte installerat en inbyggd sädesvätska som frilöses vid ett simpelt knapptryck då vill säga.

__________________
Senast redigerad av homosapiens 2009-11-02 kl. 12:19.
Citera
2009-11-02, 12:25
  #3
Moderator
^Eazs avatar
Prata med din kille kanske?


Ett förhållande bygger på kommunikation, så problem ska självklart ventileras ut.
Citera
2009-11-02, 12:28
  #4
Avstängd
frivols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av homosapiens
Nej fyfan, vill du ha bröd till whinet?
Onanera som alla oss andra hungriga och försök inte smitta oss med din inadekvata genuspropaganda.
Hint: Dumpa din pojkvän och ersätt honom med en knullrobot, du kan ansöka om en på robotwarz åtminstone. SirFuckAlot - Går och går men kommer aldrig fram till säden. Om man inte installerat en inbyggd sädesvätska som frilöses vid ett simpelt knapptryck då vill säga.


You need to get laid....

Varför så otrevlig? Det är väl inget ovanligt problem att en part i förhållandet vill ha mer sex än den andra. Bara för att det är tjejen i detta fallet behöver du ju inte löpa fullständig amok och konspirera om feminism. Tjejer har också sexlust, kanske dags att du inser det...

Till TS
Varför vill inte din pojkvän ha sex med dig? Hur ofta vill du ha sex? Har ni pratat om det? Om du inte kan nöja dig med läget och tillfredställa dig själv kanske du bör fundera kring hur mogen du är för en relation. Att söka bekräftelse hos andra bådar inte gott.
Citera
2009-11-02, 12:49
  #5
Medlem
öpöz000rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frivol
Tjejer har också sexlust, kanske dags att du inser det...



Jag har kraftigt börjat tvivla på det.



TS:
Onanera, det är vad 95 % av alla killar får göra. Jag tror inte att det ert förhållande kommer funka heller direkt. Har varit i en liknande situation själv och jag gick konstant runt och tittade på andra tjejer -> deteriorating.
Citera
2009-11-02, 12:52
  #6
Medlem
Hr.Johanssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carpi
Hur står man ut med att vara den som vill ha sex mest i en relation, jag inbillar mig också att det är svårare som tjej att vara den som blir nobbad...man är lixom inte van vid det?

Men nu är det alltså ett faktum, jag är i en relation där jag vill ha mer sex än jag får... Jag älskar min sambo massor och vill göra det här problemet som nu känns MEGASTORT till ett ickeproblem? Just nu gör det mig svartsjuk och dessutom flirtig med andra män... Jag söker sexuell bekräftelse utanför förhållandet vilket naturligtvis inte känns särskillt hållbart i längden. Jag har ju för f-n varit singel under långa perioder och fixat allt själv så varför känns det så icketillräckligt nu bara för att man lever i en relation?

Jag vill hitta ett sätt att bara bli nöjd med rådande situation och inte känna mig så förbannat jävla nere av det...??

Var bor du?
Citera
2009-11-02, 13:06
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av homosapiens
Nej fyfan, vill du ha bröd till whinet?
Onanera som alla oss andra hungriga och försök inte smitta oss med din inadekvata genuspropaganda.
Hint: Dumpa din pojkvän och ersätt honom med en knullrobot, du kan ansöka om en på robotwarz åtminstone. SirFuckAlot - Går och går men kommer aldrig fram till säden. Om man inte installerat en inbyggd sädesvätska som frilöses vid ett simpelt knapptryck då vill säga.


Sss, kan inte för mitt liv förstå varför min sexlust upplevs som så provocerande för dig???
Citera
2009-11-02, 13:17
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frivol
You need to get laid....

Varför så otrevlig? Det är väl inget ovanligt problem att en part i förhållandet vill ha mer sex än den andra. Bara för att det är tjejen i detta fallet behöver du ju inte löpa fullständig amok och konspirera om feminism. Tjejer har också sexlust, kanske dags att du inser det...

Till TS
Varför vill inte din pojkvän ha sex med dig? Hur ofta vill du ha sex? Har ni pratat om det? Om du inte kan nöja dig med läget och tillfredställa dig själv kanske du bör fundera kring hur mogen du är för en relation. Att söka bekräftelse hos andra bådar inte gott.

Problemet är inte nytt för honom utan har existerat i hans tidigare relationer med, vi har pratat om det, jag visste det innan jag klev in i det för att han hade berättat om det, han jobbar på att lösa det, jag har lovat att ge honom tid att fixa det... Jag älskar honom och när jag lovade att ge honom tid att fixa det så kändes det som en baggis...nu när jag är mitt uppe i det känner jag mig lik förbannat så jävla löjligt sårad.... Går ca två veckor mellan ggrna om jag har tur....

Är inte ute efter att veta hur jag ska få sex oftare eller lösa det problemet...

Vill bara sluta känna mig så nedtryckt av ett problem som jag ju visste om innan det hände... Vill känna mig luuuuugn så att jag kan ge honom tid att lösa problemet men jag fattar inte var jag ska få lugnet ifrån??
Citera
2009-11-02, 13:42
  #9
Medlem
Har du provat att stimulera hans vilja till sex genom att vara lite sensuell och sexig?

Den svenska jämlikhetskulturen gör tyvärr att många tjejer mer blir som kompisar med långt hår och bröst. Det ÄR inget fel att vara sensuell, ha snygga strumpor och höga klackar nån gång på fest eller hemma, använda snygga underkläder osv!

Personligen tycker jag det är väldigt olyckligt och kontrasten mot t ex Brasilien och många länder i Asien är slående. Där vågar kvinnor vara kvinnor och är stolta över det. Var tog det vägen i Sverige?

Jag säger inte att ansvaret för ert sexliv ligger på dig, verkligen inte. Men om han är helt hetero kan du nästan garanterat få saker att hända genom att vara lite mer ärtig. Hjälper det fortfarande inte så prova att gå över gränsen till porrighet för att se om du överhuvudtaget kan få honom att reagera.
Citera
2009-11-02, 14:29
  #10
Medlem
Jag klär mig rätt så ofta sexigt och utmanande och är noga med att hålla mig i trim för övrigt också....har även slagit till med rent porrig utstyrsel, hjälper inte alls utan har mest motsatt effekt och ska vi ut någonstans blir han dessutom svartsjuk om jag har lite för kort kjol osv och när han är svartsjuk så kan jag bara glömma att han ens petar på mig...!

Och de som skickar PM till mig om att de gärna ställer upp och hjälper mig kan sluta med det för jag har inga som helst problem att få hjälp utifrån om det var det jag skulle önska mig, har ingen plan på att låta det gå så långt dock!!
Citera
2009-11-02, 18:22
  #11
Medlem
öpöz000rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carpi
Jag klär mig rätt så ofta sexigt och utmanande och är noga med att hålla mig i trim för övrigt också....har även slagit till med rent porrig utstyrsel, hjälper inte alls utan har mest motsatt effekt och ska vi ut någonstans blir han dessutom svartsjuk om jag har lite för kort kjol osv och när han är svartsjuk så kan jag bara glömma att han ens petar på mig...!

Och de som skickar PM till mig om att de gärna ställer upp och hjälper mig kan sluta med det för jag har inga som helst problem att få hjälp utifrån om det var det jag skulle önska mig, har ingen plan på att låta det gå så långt dock!!


pfff.. jag blir så jävla trött på alla tjejer som kan få ligga när fan de vill.




Du får väl försöka bli lite mera cynisk och tänka på att du visste om det från början.
Citera
2009-11-02, 19:26
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av öpöz000r
pfff.. jag blir så jävla trött på alla tjejer som kan få ligga när fan de vill.

Vad är det för trams att bli trött på? Och vilka är det som ligger med dem då menar du? Hon undanber sig PM, det är allt.

On topic:

Varför vill han inte? Är det något fysiskt problem eller psykiskt du vet om?
Går han på någon medicin?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback