Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-05-09, 10:10
  #61
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av efedrinkungen

Hur menar du då, typ Persbrandt , Stellan Skarsgård eller Fares Fares.

Kan du se honom göra en komedi eller kärleksfilm.
Skulle han kunnat spela huvudrollen i Jalla Jalla.
Tror inte det...

Hela hans karriär är byggd på det han gjorde i Snabba Cash.

Den typen av roll klarar han, det är typ den stilen och
livet han haft tidigare i sitt liv. Det gör han bra.
Hans lilla tripp till Hollywood gjorde ingen vidare succé.
Då hade han blivit kvar där , typ Matias Varela eller Alexander Skarsgård.

Men förvånansvärt bra skådis, kom igen !!!

Han är ju ruskigt skön som Göran i Torpederna, en komedi där han visar nya sidor. Han är duktig.
Citera
2018-05-09, 10:34
  #62
Medlem
Carl Serungs avatar
Han gillar Vegeta!
Citera
2019-12-28, 20:48
  #63
Medlem
bissensess avatar
Brände han sin andel av rånbytet el. gömde undan o tog sitt straff och sedan köpa gym ? ( hela rånet 930 miljoner )
Citera
2019-12-28, 21:24
  #64
Medlem
Bajjamannen87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bissenses
Brände han sin andel av rånbytet el. gömde undan o tog sitt straff och sedan köpa gym ? ( hela rånet 930 miljoner )

Han ville inte svara på den frågan ikväll på Stjärnorna på slottet
Citera
2019-12-29, 10:19
  #65
Medlem
apskeletts avatar
Rätta mig om jag har fel men blev alla obligationer, dvs större delen av bytet, spärrade och därmed värdelösa efter rånet?

En mindre del av bytet skall alltså delas mellan gm. Denna del skall sedan finansiera flera år på flykt. Självklart finns det pengar kvar men inte det berg som siffrorna 880-930 mille kan låta påskina.
Citera
2019-12-29, 10:25
  #66
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av apskelett
Rätta mig om jag har fel men blev alla obligationer, dvs större delen av bytet, spärrade och därmed värdelösa efter rånet?

En mindre del av bytet skall alltså delas mellan gm. Denna del skall sedan finansiera flera år på flykt. Självklart finns det pengar kvar men inte det berg som siffrorna 880-930 mille kan låta påskina.

Svar ja.
Citera
2019-12-29, 10:39
  #67
Medlem
apskeletts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deloso
Svar ja.
Det var det jag hade för mig och vidimerar väl då mitt andra konstaterande.
Citera
2019-12-29, 10:42
  #68
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av apskelett
Det var det jag hade för mig och vidimerar väl då mitt andra konstaterande.

Korrekt
Citera
2019-12-29, 11:03
  #69
Medlem
Han lever väl fortfarande i viss fara? Det var ju inte allt för länge sen han i princip blev skenavrättad i sin bil, pistolen klickade.

Hittade ingen tidningsartikel, men den här tråden.
(FB) Känd svensk skådespelare skenavrättad i Hägersten enligt Expressen 24/10 -13 - vem?

Det är väl några som inte är så glada på honom, undrar varför?
Citera
2019-12-29, 11:04
  #70
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deloso
Svar ja.

Hehe, cash is King.
Citera
2019-12-29, 13:56
  #71
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av apskelett
Rätta mig om jag har fel men blev alla obligationer, dvs större delen av bytet, spärrade och därmed värdelösa efter rånet?

En mindre del av bytet skall alltså delas mellan gm. Denna del skall sedan finansiera flera år på flykt. Självklart finns det pengar kvar men inte det berg som siffrorna 880-930 mille kan låta påskina.
Blev väl tiotalet miljoner kvar. Sen ska de tvättas. Vad blir kvar? 50% av de pengarna? Så blev nog inte så bra till slut.

Skenavrättad innebär ju att han strulat till det. Trist för honom.
Citera
2019-12-30, 05:31
  #72
Medlem
Sam.Boyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bissenses
Brände han sin andel av rånbytet el. gömde undan o tog sitt straff och sedan köpa gym ? ( hela rånet 930 miljoner )

Det sägs att han köpte sin roll mot Tom Cruise.

Notera att han innan bara varit med i en episod av Wallander o i Snabba Cash 1 & 2.

Ett ovanligt smart grepp om det är sant. Efter det är han sedan världsstjärna i Sverige o har säker försörjning i svenska produktioner.

Nu har an kommit ut o in i kulturvänsterns o de liberala kvinnornas hjärtan kan jag konstatera. ”Oooooh vilken resa, en så fin man” fick jag recenserat.

I det liberala Sverige lönar sig brott. Det kan till o med vara en merit.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback