2006-11-28, 17:10
Medlem
Ajajajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Red&Black
känner matija då han var min fritidsledare när jag va yngre o har kontakt me han fortfarande, han e en trevlig snubbe så sluta snakka skit och om han dödat nåra pers fan, han käka en massaroppar blev lite för skev folket jiddra me han o de blev som de blev, men men va ska man göra alla dör förreller senare så de
Oj! Han "råkade" bara lustmörda några personer, men det gör väl inget?

Låter som du behöver tvångsomhändertas eller något?

Livsfarliga mördare ska sitta i tryggt förvar så dom inte utgör en fara för övriga medborgare.
Citera
2006-11-30, 04:08
Medlem
Han kör en mazda 323 eller körde http://www.vibilagare.com/forum.asp?show=1&id=13959

ser ni bilen så kör in på förarsidan med full kraft

mer info http://sv.wikipedia.org/wiki/Matija_Sovdat
Citera
2006-11-30, 04:22
Medlem
savoxovass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ajajaj
Oj! Han "råkade" bara lustmörda några personer, men det gör väl inget?

....och sen lekte han med liken hela natten. Det är en riktigt sjuk jävel och det ryser i kroppen att såna tillåts gå fria. Vad händer nästa gång han blir deprimerad eller får för sig att ta nån form av droger/berusningsmedel?
Citera
2006-11-30, 09:37
Medlem
Ajajajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av savoxovas
....och sen lekte han med liken hela natten. Det är en riktigt sjuk jävel och det ryser i kroppen att såna tillåts gå fria. Vad händer nästa gång han blir deprimerad eller får för sig att ta nån form av droger/berusningsmedel?
Jo det är som Hannibal Lecter, fast på riktigt!

Citera
2006-11-30, 11:27
Medlem
micke_hs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Red&Black
känner matija då han var min fritidsledare när jag va yngre o har kontakt me han fortfarande, han e en trevlig snubbe så sluta snakka skit och om han dödat nåra pers fan, han käka en massaroppar blev lite för skev folket jiddra me han o de blev som de blev, men men va ska man göra alla dör förreller senare så de

Gå och ta livet av dig då. Jag tror inte världen behöver såna som dig och Matija.
Citera
2006-12-02, 00:21
Medlem
Vill ni hälsa på hos honom så leta upp honom på Ratsit.se
Ta med en flaska konjak och börjar snacka minnen.
Citera
2006-12-02, 01:02
Medlem
charlieparkers avatar
Jag tror att

Red&Black luras!
Citera
2006-12-02, 14:12
Medlem
substitutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av what the fuck
Vad inte jag förstår är att inte offrens familj gör något. De måste vara ena jävla fittor. De måste väl ha haft några riktigt nära vänner eller släkt som han hämnas dem.

Om de inte vågar själva hur så är det väl bara att skramla och leja någon. Om det varit min bror syster son så hade jag inte själsligt fått en lugn stund så länge jag visste att aset andades samma luft som oss andra.

Va fan jag kan förstå att de kanske inte vågar gå på honom själva men är de en fyra fem snormalstora beväpnade snubbar så borde de ju kunna klara av en rohypnolpundare. Eller köra över honom med bilen... Ja jag förstår mig inte på de töntarna...

Förstår dig på sätt och vis. Jag har också grubblat över hur man skulle reagera om något sådant hände min familj. Tror dock att det är så att man måste ställa sig frågan: Vad är jag beredd att förlora? Har man barn som man försörjer kanske det inte är så lätt att göra en sån sak. Jag menar, du måste ju sitta i fängelse en längre tid och umgås med helt djävliga människor. Felet är att vi aldrig borde fundera över såna här saker, vi borde ha ett samhälle där man burar in såna som M.S för evigt.
Citera
2006-12-02, 14:35
Medlem
charlieparkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av substitute
Förstår dig på sätt och vis. Jag har också grubblat över hur man skulle reagera om något sådant hände min familj. Tror dock att det är så att man måste ställa sig frågan: Vad är jag beredd att förlora? Har man barn som man försörjer kanske det inte är så lätt att göra en sån sak. Jag menar, du måste ju sitta i fängelse en längre tid och umgås med helt djävliga människor. Felet är att vi aldrig borde fundera över såna här saker, vi borde ha ett samhälle där man burar in såna som M.S för evigt.

Klokt talat, det är lätt att leka "Arnold Hämnaren" i fantasin men i verkligheten?
Samhället borde hålla odjuret i bur...
Citera
2006-12-02, 14:38
Medlem
Matija Sovdat bör ha lika rättigheter som alla våra medborgare i Sverige ,men i just hans fall så finner jag det avskyvärt att han nu bedöms som frisk nog att ha permissioner,karln har mördat 3 människor och han bör nog låsas bort från oss hederliga medborgare ett bra tag till.
Citera
2006-12-02, 16:32
Medlem
Ajajajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mullenö
Matija Sovdat bör ha lika rättigheter som alla våra medborgare i Sverige ,men i just hans fall så finner jag det avskyvärt att han nu bedöms som frisk nog att ha permissioner,karln har mördat 3 människor och han bör nog låsas bort från oss hederliga medborgare ett bra tag till.
Vem bär ansvaret nästa gång Matija mördar eller skadar någon? Vem är det som skall ställas till svars då?
Citera
2006-12-03, 04:15
Medlem
En fruktpizzas avatar
Bilderna igen?

Jaha... Nu vill ju jag se bilderna från brottsplatsen, men tji fick jag... Det hade varit väldigt trevligt om de kunde läggas upp igen. Men denna gången på en server som INTE plockar bort dem efter tio minuter...

Tack på förhand!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in