Citat:
Ursprungligen postat av Fanatic
Kolla mitt inlägg som jag skrev till Golden Race.
Låter verkligen som en typisk socialdemokratisk historieskrivning. Du/ni är ganska ensamma om att ha den uppfattningen.
Citat:
Om judarna finansierade ryska revolutionen så förstår jag inte varför länder från 21 västländer försökte hjälpa den vita armén att slå ned den ryska revolutionen. Judarna borde också i så fall ha dragit i några trådar och sett till att västländerna inte skickade några trupper för att hjälpa den vita armén?
Mycket möjligt att de försökte men att det inte gick. Lika mycket som de försökte förhindra Hitler så gick inte det heller. Du har väl läst Winston Churchills brandtal mot judarna och bolsjevismen? Vill minnas att han själv var direkt delaktig i ryska inbördeskriget på något sätt.
Citat:
Du får gärna hosta upp lite bevis. Visserligen finns det länkar mellan ryska och israeliska maffian, men det är ju inte direkt samma sak som att judarna kontrollerar all sexhandel i Europa.
Jag har inte sagt att judarna kontrollerar all sexhandel i Europa. Däremot så kontrolleras den vita slavhandeln till stor del av organiserade ligor från Ryssland och Östeuropa vilka i sin tur för det mesta kontrolleras av judar.
Givetvis skall jag återkomma till detta (som jag sagt) men så länge kan jag ju bara ta upp ett nedslag i verkligheten som du kanske såg? SVT gjorde för några år sedan ett granskande reportage om trafficing. Reportrarna reste till Ungern och utgav sig för att vara intresserade av att köpa kvinnor. Efter att ha arbetat sig upp från gatunivå så får de till slut träffa en av huvudmännen. Denne lille krokige och kostymklädde gubbe är som tagen ur en karikatyr från 1930-talet. Ständigt leende så förklarar han på ett lugnt sätt att han skaffa fram hur många kvinnor som helst bara priset är det rätta.
Citat:
Jag kan snarare inte ifrågasätta nåt som jag inte vet ett piss om.
Där sa du något bra.