2009-10-25, 23:58
Medlem
Prolapzs avatar
Sveriges kanske mest lästa "männsika" är en silikonflicka som tycker "fördommar" är "posetivt" för dem kan man tjäna pengar på. Det är ett under att vi aldrig röstat fram en Hitler, och då pratar jag inte om Kissies eventuella korrespondens med nazistisk ideologi, utan om att en betydande del av svenska folket ger sitt intellektuella stöd åt en flicka som inte ens kan stava sig till sina egna andefattiga resonemang.
http://www.youtube.com/watch?v=1NoKs...eature=related Ja, kolla för er själva. Tänk på de stackars småflickorna som kommer se upp till henne och flera likadana "kändis-bloggare". Nej fyfan asså, vad anser ni om det här?
Citera
2009-10-25, 23:59
Medlem
Det finns hundratals trådar om ämnet, det borde man väl förstå utan att ens närma sig sökrutan?
Citera
2009-10-26, 00:03
Medlem
Prolapzs avatar
Jojo, det kanske stämmer. Kände bara att jag behövde lätta lite på hjärtat. Ber om ursäkt
Citera
2009-10-26, 00:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prolapz
Jojo, det kanske stämmer. Kände bara att jag behövde lätta lite på hjärtat. Ber om ursäkt

Vi känner alla likadant, det är naturligt.
Citera
2009-10-26, 00:04
Medlem
Idetorkas avatar
Citat:
Det är lugnt, vi förstår dig

edit: Besus, varför hinner du alltid före?
Citera
2009-10-26, 00:09
Medlem
Prolapzs avatar
Tror det har något att göra med att spamma "Nya ämnen-knappen", men det är ju bara min åsikt. Tacksam för snabba svar by the way, borde tänka mig för innan jag postar idiotiska inlägg. Sen att jag inte är helt nykter kanske har något att göra med det. Anledningen att jag tog upp det var ju att jag såg Kissie idag, fyfan vilket luder asså. Jaja, slutsnackat för min del då
Citera
2009-10-26, 00:34
Medlem
saprofyt.s avatar
Snubben, hon tjäner ju pengar på sådana som dig. Denna tråd gör henne inte direkt mindre känd, snarare tvärtom. Hon borde tacka dig för hjälpen.

Edit: måste dock bara tilläga att jag håller med dig helt och hållet. Förjävla patetisk och ytlig människa, precis som du kan jag ibland börja undra vart fan världen är påväg.
Citera
2009-10-26, 00:40
Medlem
Prolapzs avatar
Jag kan liksom lika gärna videoblogga när jag stoppar in en Smirnoff i ärslet och säger hur jävla full jag är och mumla om massa skit som ingen bryr sig om, det är i princip samma sak för mig. Hon säger som sagt inga vettiga saker whatsoever
Citera
2009-10-26, 00:45
Medlem
saprofyt.s avatar
Citat:
Jag kan liksom lika gärna videoblogga när jag stoppar in en Smirnoff i ärslet och säger hur jävla full jag är och mumla om massa skit som ingen bryr sig om, det är i princip samma sak för mig. Hon säger som sagt inga vettiga saker whatsoever

En viktig skillnad: hon tjänar pengar på att göra det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in