• 8
  • 9
2004-01-21, 11:31
Medlem
Rubbermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reine Röksvamp
Mjölk är livet,dricker en liter om dagen.
Antar att min rikliga spermaproduktion beror på mjölkdrickandet.

Din hårväxt tar sig tydligen också ordentligt att döma av din avatar!
Citera
2004-01-24, 01:38
Medlem
Nadss avatar
Ja där ser du rubberman hur nyttigt det är.
Både hårväxt och sperma produktion öka
Citera
2004-01-25, 20:33
Medlem
Tim Sebastians avatar
Mjölk, är det sånt där man blandar med O´boy-pulvret?
Citera
2004-03-05, 01:31
Medlem
Tompalizers avatar
Sen jag verkligen insåg vad fan det var jag hällde ner i flingskålen har jag minskat mitt mjölkdrickande drastiskt, intill det obefintliga.
Om man dricker mjölk från en ko, borde man också tycka det är rätt najs att livnära sig på mjölken ens mor producerar, förutsatt att hon fått barn då. Det är faktiskt mer logiskt att dricka mjölk från sin egna art än en annan.
Konstigt att människomjölkdrickande inte är större än vad det är.
Citera
2004-03-05, 07:59
Medlem
Goddess_Purgatorys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tompalizer
Sen jag verkligen insåg vad fan det var jag hällde ner i flingskålen har jag minskat mitt mjölkdrickande drastiskt, intill det obefintliga.
Om man dricker mjölk från en ko, borde man också tycka det är rätt najs att livnära sig på mjölken ens mor producerar, förutsatt att hon fått barn då. Det är faktiskt mer logiskt att dricka mjölk från sin egna art än en annan.
Konstigt att människomjölkdrickande inte är större än vad det är.

Komjölk smakar gott, människomjölk är vattnigt, oljigt och djävligt, inte gott alls.

Så om man bortser från den etiska aspekten, så är det nog därför arla fortsätter att använda sig av klövdjur.
Citera
2004-03-05, 17:59
Medlem
Tompalizers avatar
Som jag sa tidigare, vore det mer logiskt om folk föredrog att dricka människomjölk.
Men sen finns det folk som går igång sexuellt på skor eller gips, så det kanske går ihop med komjölken ändå...
Citera
2004-03-06, 01:34
Medlem
petersens avatar
Mjölk är min älsklingsdryck, särskilt ekologisk! Jag dricker väl i snitt 1-1,5 liter om dagen. Mjölk är (i alla fall om den inte är så fet) mycket bra näring. Den innehåller mycket av nästan alla viktiga vitaminer och mineraler och dess protein är högvärdigt. Om läskdrickare gick över till mjölk skulle folkhälsan bli mycket bättre.

EDIT: Det viktigaste skälet att dricka mjölk är att man klarar blatte-provet. Spaggar klarar i allmänhet inte av att bryta ner mjölksockret.
Citera
2004-03-06, 16:18
Medlem
thebandits avatar
Mjölk är kung! Hur skulle man kunna blanda en Kenny Bräck utan mjölk???

3cl Baileys
3cl Likör 43
Fyll upp med standardmjölk

Riktigt sötsliskigt gott.
Citera
  • 8
  • 9

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem