Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-06-07, 22:16
  #181
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Q3
aha ok Men bara en intresse fråga,varför röker ni inte typ Bonzai eller andra starkare?

För egen del så älskade jag verkligen (ja, fan inte långt ifrån) de gamla rökmixarna, men de nya faller mig inte i smaken. Jag blir inte speciellt skön på dem, mest fuckad och nervös.
Känns som ett för hårt slag i skallen, och sedan är det helt borta; känns inte som något som åtminstone jag vill lägga pengarna på. Jag väntar hoppfullt på utvecklingen, tills dess har jag varit förutseende nog att ha några gamla påsar kvar i säkert förvar
Citera
2010-06-10, 21:28
  #182
Medlem
ThiefAlthaluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kh-a
För egen del så älskade jag verkligen (ja, fan inte långt ifrån) de gamla rökmixarna, men de nya faller mig inte i smaken. Jag blir inte speciellt skön på dem, mest fuckad och nervös.
Känns som ett för hårt slag i skallen, och sedan är det helt borta; känns inte som något som åtminstone jag vill lägga pengarna på. Jag väntar hoppfullt på utvecklingen, tills dess har jag varit förutseende nog att ha några gamla påsar kvar i säkert förvar
Precis, det slår hårt och för snabbt och när man tillslut lyckats fatta grepp så är det inte långt kvar tills det hela är över
K2 däremot känns aningen mer balanserat på nåt sätt.

Det där med Damianan förresten! Funkade rätt okej Det var pulver jag testade och det funkade väl sådär men det var jag beredd på. Nöjd blev jag iallafall och blandade sen friskt K2 och Damiana
Ska testa med torkade blad så småningen och då kanske det blir ännu bättre.

Tack återigen för tipset!
__________________
Senast redigerad av ThiefAlthalus 2010-06-10 kl. 21:31.
Citera
2010-06-30, 01:40
  #183
Medlem
nice_sallads avatar
Sist jag köpte K2 så fungerade det bra. Det var för ett halvår sedan.
När jag nu sitter här med påsen jag hämtade ut i dag så undrar jag vad fan det är jag köpt. Det är fullständigt värdelöst!
Jag fyllde pipan, drog in tills glöden slocknade och känner mig lite efterbränd typ. Sen knastrar skiten så satans mycket att man kan tro att det ska explodera. Jag minns att jag hade det problemet när jag hade det hemma sist. Varje gång jag körde joint så small skiten konstant, fick glöd i ansiktet och händerna hela tiden. Jaja. Får bli "The real deal" nästa gång.
Citera
2015-09-03, 15:04
  #184
Avstängd
xenix1s avatar
Inatt provade jag K2 från USA. Äkta vara från en erkänd handlare. I helvete vad starkt det var. Blev nervövs och konstig och stissig som den när det gick ur. Rökte nog för mycket. Förvånadsvärt billig drog. Det är väl en slags spice? Ser ut som billig marijuana. Men det är det ju inte. Så vad är det för växt egentligen man röker? Är det vanlig laglig hampa de har sprutat U på?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback