Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 9
  • 10
2011-02-15, 20:51
  #109
Medlem
Epatrucks avatar
runka, kolla porr, knulla, grovsoprums punda, noja kan också va kul sålänge det inte blir för allvarligt, driva o jiddra med folk på chattar .
Citera
2012-02-28, 03:15
  #110
Medlem
Labadals avatar
fnissa åt hur liten kuk man får, pilla mig i håret, spela tv-spel 1000 gånger snabbare å bättre, sitta på FB och skriva i meningsfulla men mest meningslösa trådar, dra mer linor, pumpa lite psytrance, nyktra till ta nån benzo å röka en fet mysa film tills man somnar..
Citera
2012-03-01, 13:13
  #111
Medlem
HeraStimolatos avatar
Den frågan brukar jag alltid ställa mig själv när jag tar för egentligen borde jag ha energi men
vill komma igång med saker men sitter mest och skriver saker jag skulle kunna göra

Men har man ps2 eller dator e de + musik jävligt härligt!

Några saker jag och några härliga medpundare alltid gjorde var:
kolla/lyssna på roliga busringningar
gjorde frågesport / läste moore
lyssna på musik & spela supermario allstars
Gick runt ute på natten och speciellt i källare, byggnader osv
målade spelade poker eller bara ligga o slappa
Ta en stor dos bli övertänd o göra ngt som får upp pulsen
(om man gillar de)
lösa korsord e likn
skriva

Vissa saker är jävligt barnsliga men de kan vara jävligt roligt med om
man är i rätt umgänge eller själv
Citera
2012-11-29, 20:52
  #112
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KnarkaInteMyck3
Bästa är absolut att intimraka sig!

Man kan stå i duschen utan att pungen är stor och slängig, minipitt och pansarpung underlättar nå enormt! Aldrig varit så len som nu, haha

Pröva att raka dig i ett varmt bad. Man blir len som en barnrumpa både i ansiktet som kuken pch pungen. Och pansarpung underlättar verkligen rakningen.
Citera
2013-12-10, 22:25
  #113
Medlem
a3633847s avatar
Kolla porr oavbrutet i typ 12 timmar. Bevisligen mer än jag som roas av det. Undrar vad det beror på? (Kanske annan tråd? ��) Annars är det kul att typ teckna (särskilt erotiska motiv.. Börjar märka en röd tråd här ��..), bara ligga i sängen och lyssna på musik (funkar enligt mig bäst om man inte snålar med doseringen)..
Citera
2013-12-11, 23:25
  #114
Medlem
james jays avatar
Få massage är nog det bästa jag vet, det eller ligga på en riktigt fet zackosäck och bara chilla med musik i öronen.
Citera
2013-12-12, 08:23
  #115
Medlem
SYLLDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Epatruck
runka, kolla porr, knulla, grovsoprums punda, noja kan också va kul sålänge det inte blir för allvarligt, driva o jiddra med folk på chattar .


proffs!
Citera
2013-12-12, 15:57
  #116
Medlem
200kgs avatar
Källarpunda tar väl priset.
Citera
2013-12-12, 16:25
  #117
Medlem
Serotons avatar
Allt?
Citera
2018-06-04, 12:14
  #118
Avstängd
SvettigMumins avatar
Brukade förr ha kombinerat Tetris och Schulman Show-marathon. Jag såg/lyssnade så gott som alla avsnitt under en ganska kort period. Dock hade jag pauser men någon gång kom jag upp i 20 timmar konstant Tetrisspelande med S-Show på TV'n.

Good times.

https://n-blox.com/
Citera
2018-06-04, 12:20
  #119
Medlem
Nkpgisits avatar
Ta en sån stor dos IV att du inte kan göra något annat än att stirra in i väggen.

Skriva onödigt skit.

Kopparpunda eller gå ute och stirra folk argt men man menar väl
Citera
  • 9
  • 10

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback