Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-10-21, 12:47
  #1
Medlem
Jag tänkte att vi knde diskutera den gemensammma ideologi som våra partier, möjligen inte SD, men alla anda har. Att bevara klasskillnaderna, att ha ett kaos, att se till så de kan bestämma och behövs.

Ett enkelt exempel är ju invadringen. Ni vet hur vänstern tänker "hjälp dom stackarna" och samtidgt så krävs det en massa kärringar som hjälpfolk. Högern: "Vi får in nya lönepressare och konsumenter som dessutom pressar upp tillgångspriserna"... Folk får jobba på två skit-tjänstejobb och maskinerna tar inte över....vilket glädjer de gröna, manskraft före maskinkraft!

Vi har industrier för att jobba socialt idag, de flesta gör det, men, efterfrågas det? Om det sa betalas offentligt, vore inte en fripeng på sin plats? Tex en termin i skolan kostar 55000, om jag då sitter hemma och läser och går dit för prov borde jag kunna få 50k i fickan, och inga humana resurser behövs!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback