Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2004-01-13, 18:58
  #1
Medlem
Nån som vet var man kan få tag i reklamen? Eller i bästa fall. Låten i slutet. Han med stora leéndet på läpparna som sjunger "huvudvärk, du lindrar mig bye bye, hejdå, aufw.." osv

Har haft denna på hjärnan i evigheter nu, klarar snart inte längre.
Citera
2004-01-13, 19:06
  #2
Medlem
Dvs då originallåten. För jag antar att det finns en originallåt där de sjunger "bye bye" osv utan själva iprenreklamen. Den låten jag söker alltså.
Citera
2004-01-13, 19:07
  #3
Medlem
H.E.L.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diesel
Nån som vet var man kan få tag i reklamen? Eller i bästa fall. Låten i slutet. Han med stora leéndet på läpparna som sjunger "huvudvärk, du lindrar mig bye bye, hejdå, aufw.." osv

Har haft denna på hjärnan i evigheter nu, klarar snart inte längre.


Köp samlingsskivan
Citera
2004-01-14, 00:53
  #4
Medlem
Reklammakarna brukar hitta på egna melodier.. Jag vill oxo ha tag i den, tycker den är kul.
Citera
2004-01-14, 17:38
  #5
Medlem
johnjohns avatar
känns väldigt påhittat.
Citera
2004-01-14, 23:25
  #6
Medlem
Gleamers avatar
"du kan ta ner min feber när jag är förkyyld"
Jag anser detta vara en totalt seriöst gjord låt jämförd med brittans låtar
Citera
2004-01-15, 18:15
  #7
Medlem
Jo, men tänkte att näst sista låten. Är väl en omgjord version av den som Loa Falkman sjunger, eftersom scenen är identisk med reklamen till Loa falkmans skiva när den gick på TV, och melodin med. Tänkte att det kanske fanns ett original bakom den sista låten också.
Citera
2004-01-15, 18:21
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Diesel
Nån som vet var man kan få tag i reklamen? Eller i bästa fall. Låten i slutet. Han med stora leéndet på läpparna som sjunger "huvudvärk, du lindrar mig bye bye, hejdå, aufw.." osv

Har haft denna på hjärnan i evigheter nu, klarar snart inte längre.



http://www.ipren.com/templates/Adver...nt.aspx?id=118

Kolla längst ner..
Citera
2004-01-15, 22:24
  #9
Medlem
Redan hittat den, men tack ändå.

Tar dock gärna tips om sista låten fort.
Citera
2004-01-22, 14:22
  #10
Medlem
Fort och fort... Fick dock reda på häromdan att det är en riktig låt av en dansbandade kompis. Gruppen heter tydligen kindvalls, och ser så där jävliga ut på riktigt också.
Citera
2004-01-22, 16:57
  #11
Medlem
zappzapps avatar
är inte alla låtarna covers med ändrade texter?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback