Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2014-02-03, 18:03
  #49
Medlem
Har ni någon rekommendation i Stockholm hos en kreativ frisör som inte kostar mer äön typ 350kr?
Citera
2015-04-28, 22:21
  #50
Medlem
Bump. 2015.
Citera
2015-11-06, 16:41
  #51
Medlem
Cpt.Obviouss avatar
Bumpar så in i helvete. Tänkte testa på Björn Axen då jag ändå hört rätt mycket bra, samt att min frisör knappt har några tider. Vilken Junior Hairdresser/Hairdresser är att rekommendera på Norrlands- eller Birger Jarlsgatan för "vanligt" herrhår?
Citera
2015-11-06, 18:21
  #52
Medlem
LampknappeNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cpt.Obvious
Bumpar så in i helvete. Tänkte testa på Björn Axen då jag ändå hört rätt mycket bra, samt att min frisör knappt har några tider. Vilken Junior Hairdresser/Hairdresser är att rekommendera på Norrlands- eller Birger Jarlsgatan för "vanligt" herrhår?

YOU-Stockholm, Birger Jarlsgatan 37. Vet att bland annat Pär Lernström klipper sig där hos ägaren Steve, honom går det dock inte att klippa sig hos, men håller hög standard hos alla anställda.
Citera
2018-03-24, 00:00
  #53
Medlem
Voglys avatar
Bumpar tråden.

Vad finns det för duktiga frisörer i Stockholm? Klippt mig på bl.a Ekman Hair, Sachajuan och Björn Axén och är öppen för att pröva på nya salonger. Har riktigt svårtämjat och tjockt hår. Sist jag klippte mig på Sachajuan så var det inte så jättebra klippning faktiskt. Pris kvittar.
Citera
2019-05-02, 15:34
  #54
Medlem
melk0rs avatar
Bumpar tråden. Letar efter en duktig herrfrisör (salong) i Stockholmsområdet. Jag klipper mig ganska ofta, ungefär var 6:e vecka. Lägger gärna några extra slantar för ett bra hantverk.

Har tröttnat på min gamla frisör - som visserligen är väldigt duktig - men har blivit otroligt oförskämd och spydig på äldre dar.
__________________
Senast redigerad av melk0r 2019-05-02 kl. 15:42.
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback