Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-05-24, 21:11
  #9997
Medlem
netcasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av host.
Fast blir ju inte sådär supertäckande som man vill ha
Hmm.. Har inte upplevt något problem med att det inte täckt som det skall, men är heller inte speciellt kräsen.
Citera
2017-06-05, 01:04
  #9998
Medlem
Vad har hänt med Boston White skoputs? Jag hittar den _ingenstans_, varit på varje butik i hela göteborg nu tror jag
Citera
2017-06-21, 00:26
  #9999
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av surfbluesshitgaze
Vad har hänt med Boston White skoputs? Jag hittar den _ingenstans_, varit på varje butik i hela göteborg nu tror jag

https://www.vfo.se/sv/artiklar/boston-skokram-tub.html

Här finns ju "svart" och "neutral"
Citera
2017-06-21, 14:35
  #10000
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av host.
https://www.vfo.se/sv/artiklar/boston-skokram-tub.html

Här finns ju "svart" och "neutral"

Ja men den vita, som heter Boston White eller något sånt. Svart och neutral innehåller inga färgpigment, den vita gör dock det.
Citera
2017-06-22, 01:06
  #10001
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av surfbluesshitgaze
Ja men den vita, som heter Boston White eller något sånt. Svart och neutral innehåller inga färgpigment, den vita gör dock det.

Var in på lidl, finns ju bara skumma märken där så ingen boston, men i märket dom hade fanns bara svart, brunt och neutralt
Citera
2017-06-22, 02:49
  #10002
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av host.
Var in på lidl, finns ju bara skumma märken där så ingen boston, men i märket dom hade fanns bara svart, brunt och neutralt

Du är så himla hjälpsam!
Citera
2017-06-23, 00:40
  #10003
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av surfbluesshitgaze
Du är så himla hjälpsam!

Jag bjuder.
Citera
2017-06-24, 20:22
  #10004
Avstängd
moluskens avatar
Hittade en flaska meto på kontoret, tänkte fråga om det finns något jag kan göra för att spä ut det så det räcker längre?
Alternativt om det säljs någonstans, men har för mig att dom slutat tillverkas?
Citera
2017-06-25, 08:57
  #10005
Medlem
GoUoDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av molusken
Hittade en flaska meto på kontoret, tänkte fråga om det finns något jag kan göra för att spä ut det så det räcker längre?
Alternativt om det säljs någonstans, men har för mig att dom slutat tillverkas?
Köp xylen, eller vatten beroende på bas. Du vet, bläck är ju bläck som funkar som bläck, inte mer eller mindre. Mer vätska = mindre pigment = mindre "nötande". Just sayin'! Skulle om något koka det på högsta tempratur på köksspisen i en kvart, personligen
Citera
2017-06-25, 09:23
  #10006
Medlem
MaryGoores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GoUoD
Köp xylen, eller vatten beroende på bas. Du vet, bläck är ju bläck som funkar som bläck, inte mer eller mindre. Mer vätska = mindre pigment = mindre "nötande". Just sayin'! Skulle om något koka det på högsta tempratur på köksspisen i en kvart, personligen

Sen är det ju också coolt att bjuda vänner och bekanta på svarta makaroner i ett halvår efter.
Fan vad goth med pasta!!
Citera
2017-08-21, 16:06
  #10007
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svampen211
De där är nog de bästa silverpennorna. Uni Paint är också riktigt grymma i silver. Kan även rekommendera Grog cutter, riktigt sköna.

Förlåt har jag missat något? Var med bruden i Köpenhamn och hon ville ha en silverpenna, tyvärr fanns inte Uni Paint så fick bli en grog cutter...

HUR jävla värdelöst ink har inte dom? Eller är det något jag har missat, är det en pump man ska rycka eller vad är det frågan om? Skakar i år och dar, trots det genomskinlig silver?! Syns ju inte ens..
Citera
2017-08-22, 03:48
  #10008
Medlem
MrMonos avatar
Som vi alla vet är Meto svårt/omöjligt att få tag i.
Så om jag vill ha ett bra bläck som kan fungera som substitut. Alltså ett bläck som inte växer till en blob när det är kallt, och som inte fadeas av solen, vilket skulle ni då rekommendera? tack!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback