2009-01-07, 19:50
Medlem
Alkej

http://www.kontorsvaruhuset.com/foretag/Product.aspx?product_id=S5H2B5UV5UM19GDNCM17P7TC3B G96JE0

http://www.lilon.se/alkej-m-131.html
Citera
2009-01-07, 21:02
Medlem
faixers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tinkone
Hej angående att jag inte uppdaterade i tink tråden var för att jag for till luleå och köpte lite ingredienser till inket. uppdaterar med ett bufftest inom kort youtube är ju fett segt.
kollade din blogg och det du gör är ingenting nytt, att förtunna hammarlack kan alla göra. köp bläck och forska lite mer tycker jag
Citera
2009-01-07, 21:09
Medlem
Rikard_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av faixer
kollade din blogg och det du gör är ingenting nytt, att förtunna hammarlack kan alla göra. köp bläck och forska lite mer tycker jag
Och för att spinna vidare; Pigmentet du köpt är skit.
Citera
2009-01-07, 21:56
Medlem
grog squeezer

tja jag undrar varför min grog 25 inte rinner??även hur hårt jag squeezar den så rinner den inte vet någon vad de kan vara för fel?
Citera
2009-01-07, 22:00
Medlem
tinkones avatar
här är bufftestet http://www.youtube.com/watch?v=1ESC6h7LBK0 inte så professionellt gjort eftersom jag inte hade något stativ eller någon filmare
Citera
2009-01-07, 22:05
Medlem
teknosolvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mopess
tja jag undrar varför min grog 25 inte rinner??även hur hårt jag squeezar den så rinner den inte vet någon vad de kan vara för fel?
tryck mot underlaget också
Citat:
här är bufftestet http://www.youtube.com/watch?v=1ESC6h7LBK0 inte så professionellt gjort eftersom jag inte hade något stativ eller någon filmare
tro inte att en sanerare kommer dutta lite nagelborttagningsmedel på en trasa för att tvätta bort tags. det du har kladdat med är väl hammarlack och lösningsmedel? eller har jag fel? alltså är det färg och inte bläck. do em dirty är bläck har jag för mig... som sagt, en sanerare ger inte upp hoppet efter att ha gnuggat med nagelborttagningsmedel
Senast redigerad av teknosolv 2009-01-07 kl. 22:13.
Citera
2009-01-07, 22:26
Medlem
tinkones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av teknosolv
tryck mot underlaget också

tro inte att en sanerare kommer dutta lite nagelborttagningsmedel på en trasa för att tvätta bort tags. det du har kladdat med är väl hammarlack och lösningsmedel? eller har jag fel? alltså är det färg och inte bläck. do em dirty är bläck har jag för mig... som sagt, en sanerare ger inte upp hoppet efter att ha gnuggat med nagelborttagningsmedel

Jag gnuggade ju med svinto också och det mesta av tagen satt kvar, med tanke på att jag bara har varit intresserad av ink sedan september så har jag inte precis gjort något dunder ink ännu men förhoppnings vis kommer den dagen.
btw varför är du så negativ?
Citera
2009-01-07, 22:28
Medlem
teknosolvs avatar
Citat:
Jag gnuggade ju med svinto också och det mesta av tagen satt kvar, med tanke på att jag bara har varit intresserad av ink sedan september så har jag inte precis gjort något dunder ink ännu men förhoppnings vis kommer den dagen.
hehe jag är inte negativ. känns bara som om det är samma typ av färg som har blandats i den här tråden tidigare... fortsätt, det blir nice
Citera
2009-01-07, 22:32
Medlem
faixers avatar
Citat:
körde du do 'em dirty indoorsman eller outdoorsman? men du måste förstå att det enda du gör att förtunna någon annans färg. det där kan du tyvär inte sälja. det du nyss gjort kallas även för ghettokrink/GK. grattis ifall du kom på allting själv!
Citera
2009-01-07, 22:35
Medlem
tinkones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av teknosolv
hehe jag är inte negativ. känns bara som om det är samma typ av färg som har blandats i den här tråden tidigare... fortsätt, det blir nice
Okej, har självklart inte tänkt blanda ihop något getto krink a la whoa. Utan vill kunna sälja ett bra ink till bra pris sen att det är svenskt är ju ännu roligare
Citera
2009-01-07, 22:38
Medlem
tinkones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av faixer
körde du do 'em dirty indoorsman eller outdoorsman? men du måste förstå att det enda du gör att förtunna någon annans färg. det där kan du tyvär inte sälja. det du nyss gjort kallas även för ghettokrink/GK. grattis ifall du kom på allting själv!

jag körde med blåa outdoorsman.

Btw Rikard hur vet du att mitt pigment är skit?
Citera
2009-01-07, 22:40
Medlem
RallyRallys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av parkråtta
Använda starkare grejjer än aceton när du tillverkar inket helt enkelt.

Okej. Vad till exempel? Någonting som man kan köpa i färghandel/clas ohlson eller liknande helst.

Flugger färg har ju jätte bra aceton som jag använder när jag gör krut
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in