Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2004-01-12, 21:10
  #1
Medlem
2big4yous avatar
Själv tycker jag det var mycket intressant program!

Kul och höra vad ni tycker????
Citera
2004-01-12, 21:15
  #2
Medlem
Boogaloos avatar
Fanimej, det missade jag... någon som har koll på repriser?
Citera
2004-01-12, 21:23
  #3
Medlem
TWATEs avatar
Riktigt bra... Intressant som fan..
Måste ta å läsa böckerna...

Repriser.. tv4.se och tv.nu e heta tips.
Citera
2004-01-12, 21:27
  #4
Medlem
Bra som fan, mkt intressant. Ska absolut se det igen.
Citera
2004-01-13, 00:37
  #5
Medlem
Polluxs avatar
Såg en del av den på jobbet och programmet var bättre än böckerna. I böckerna så kommer de historiska händelserna i skymmundan och handligen blir för mycket inriktad på övermänniskan Arn.
Citera
2004-01-13, 01:27
  #6
Medlem
irrblosss avatar
Ganska intressant, fast jag tyckte Guillou var lite för egenkär och självupptagen - som vanligt.
Citera
2004-01-13, 06:09
  #7
Medlem
Von Bings avatar
När är reprisen?
Citera
2004-01-13, 07:01
  #8
Medlem
guldkorns avatar
Trovärdigt?

Frågan är ju bara hur pass trovärdigt det hela är. JG har farit med osanning förr. Om man lyssnar på det JG säger så är väldigt mycket "ingen vet riktigt men det KAN ha gått till så här". Dessutom var väl delen där han står under en högspänningsledning och tittar på en sprängsten och säger något i stil med att "den KAN vara från 1100 talet" något långsökt. JG är bra på att berätta sagor, arns rike kändes stundtals väldigt mycket som en sådan...
Citera
2004-01-13, 09:01
  #9
Medlem
När Är Reprisen!!?????
Citera
2004-01-13, 09:45
  #10
Banned
thompas avatar
Såg bara trailern för skiten och då man såg att Gullego själv (som alltid) måste vara med och spänna sig framför kameran och verka viktig så mådde man fysiskt illa.

Och som Aftonidioten skriver i sin recension av Lögner (Och De Lögnaktiga Lögnarna Som Sprider Dem) av Al Franken;

Citat:
"Franken är noga med detaljerna och ingen av hans kritiker har kunnat beslå honom med några sakfel. Ändå skriver han stor komik ... en blandning mellan Jan Guillo och Groucho Marx."
Aftonbladet

Jag hoppas att de syftar på att Groucho Marx var den som var noga med detaljerna... Att hävda att Gullego är "noga med detaljerna och ingen av hans kritiker har kunnat beslå honom med några sakfel" är något som endast Aftonbladet kan lyckas med!

Kan inte idioten hålla sig BAKOM kameran, så man förhoppningsvis glömmer bort att det är den hjärndöde jäveln som ligger bakom dyngan?
Citera
2004-01-13, 09:58
  #11
Medlem
/dev/jesuss avatar
Reeepriiiiiseeeeen?
Citera
2004-01-13, 11:11
  #12
Medlem
2big4yous avatar
Var in på TV4.se och kollade resten av veckan,,
Hmm.. Verkar tyvärr inte som det går i repris.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback