2010-01-27, 15:45
Medlem
B4rrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kings1ze
Inte av EAA, det innehåller knappt någon energi alls i de doser man ska ta. 20 gram protein bör ju innehålla ca 80 kcal bara, som en mumsmums , och aminosyrorna lär väl förhoppningsvis inte lagras in som fett heller. Du tänker nog kanske på gainers.
Mest troligt. De kan användas för att ge ett kcal överskott som kan varra bra när man bulkar.
Citera
2010-01-28, 20:39
Medlem
Palledamans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av teamdjungel
Såg att GV har fått ny smak på EAA FX, RED BERRY BREEZER. Även sänkt priset. Någon som har smakat detta? Vad säger ni om den?

Vill också veta! Står i valet och kvalet mellan den eller naturell. Är ju massa smakämnen och skit i den iofs. Kan bannemej inte bestämma mig :/ Någon som vill göra ett utlåtande? Gärna före jag går och lägger mig, hade tänkt och slänga iväg en order före det
Citera
2010-01-28, 20:46
Medlem
Dreass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Palledaman
Vill också veta! Står i valet och kvalet mellan den eller naturell. Är ju massa smakämnen och skit i den iofs. Kan bannemej inte bestämma mig :/ Någon som vill göra ett utlåtande? Gärna före jag går och lägger mig, hade tänkt och slänga iväg en order före det
Det är samma smak som Brutal berry fast annat namn. De har dock pillat lite extra tydligen. Tagit bort aminosyresmaken ännu mer och minskat red bullsmaken. 199 spänn ffs! Det är billllllliiiiiiiiigt!
Citera
2010-01-28, 20:54
Medlem
Palledamans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dreas
Det är samma smak som Brutal berry fast annat namn. De har dock pillat lite extra tydligen. Tagit bort aminosyresmaken ännu mer och minskat red bullsmaken. 199 spänn ffs! Det är billllllliiiiiiiiigt!

Hur värt är det att köra smaksatt jämfört med naturell då? Är inte överdrivet glad i smakämnen egentligen men om det smakar allt för illa så får man ju köra på det ändå.
Citera
2010-01-28, 21:03
Medlem
hurfans avatar
Citat:
Hur värt är det att köra smaksatt jämfört med naturell då? Är inte överdrivet glad i smakämnen egentligen men om det smakar allt för illa så får man ju köra på det ändå.
Naturellt EAA kan vara det värsta jag druckit.
Så det smakar väldigt illa.
Citera
2010-01-28, 21:06
Medlem
Dreass avatar
Citat:
En person jag känner och en en här på FB sa att smaken kan förklaras med ett ord. DYNGA! Jag tolkar det som om att det smakar skit
Citera
2010-01-28, 22:30
Medlem
B4rrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dreas
199kr för EAA är lätt värt det!
Citera
2010-01-29, 12:26
Medlem
Palledamans avatar
Det blev RED BERRY BREEZER, får se om det är något att hänga i julgranen. Annars blir det gamla hedliga Whey-80 igen
Citera
2010-01-29, 16:28
Medlem
ekwohos avatar
Citat:
Det blev RED BERRY BREEZER, får se om det är något att hänga i julgranen. Annars blir det gamla hedliga Whey-80 igen

tar inte många sekunder att svepa drinken =). så det är nog inga problem. Smaken blir ju en vana efter man druckit det några veckor. Så kör på bara
Citera
2010-01-29, 16:32
Medlem
B4rrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ekwoho
tar inte många sekunder att svepa drinken =). så det är nog inga problem. Smaken blir ju en vana efter man druckit det några veckor. Så kör på bara
Håller med om smaken Den blir bara godare!
Citera
2010-01-30, 11:13
Medlem
Silverturks avatar
Det finns en variant där man lägger EAA-pulvret, outspätt, i käften och sköljer ner med vatten eller saft. En varning bör utfärdas. Jag skulle göra detta. EAA-dosen kom lite långt bak, några kristaller föll ner i strupen och jag hostade till med stängd mun. All EAA flög upp i näsan! INTE KUL!

När jag köpte försökte jag få tag på den naturella smaken. Denna innehåller, enligt GV's hemsida, 100% EAA, medan den smaksatta varianten är nere på 80%. Men det kanske är värt det för en bättre smak?
Citera
2010-01-30, 11:20
Medlem
MrHurricanes avatar
Vet inte hur det ligger till procentmässigt men dricker man det, i stort sätt, varje dag så kan man unna sig lite godare smak. Så mycket dyrare blir det verkligen inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in