Tja!
Min burk med EAA FX från Gymvaruhuset börjar sina. Efter att ha läst runt så har jag förstått att detta EAA:t (Red Berry) smakar bra i jämförelse med många andra, men hur står den sig mot MM Sports "Body Science EAA" ?
Och, ni som kan det här bättre; hur skiljer de sig åt rent innehållsmässigt (effektmässigt)?
Ni som blandar EAA med kolisar. Hur mycket tar ni av varje på ett ungefär? Har aldrig gjort det men funderar på att testa i framtiden.
Står på min burk (EAA FX) att man kan blanda med 50g. Men om det verkligen fyller någon funktion vet jag inte. Vissa menar att det snarare är negativt att inta kollisar i samband med EAA.
Står på min burk (EAA FX) att man kan blanda med 50g. Men om det verkligen fyller någon funktion vet jag inte. Vissa menar att det snarare är negativt att inta kollisar i samband med EAA.
Något negativt för just EAA:n är det i varje fall inte. Proteinsyntesen stimuleras lika bra ändå.
Tänkte köpa CREA FX 500g (FX) & EAA FX 750g (FX) (Red Berry).
Jag kan inte allt för mycket om EAA, kreatin eller kosttillskott överhuvudtaget.
Behöver jag komplettera med något annat pulver för att få ut det lilla extra eller räcker detta? Jag äter bra och regelbundet men vill ha något mer för träningen.