2010-08-03, 15:44
Medlem
Hej och välkommen till Flashback.org

Längst upp i varje forumsdel finns såkallade "viktiga" trådar, det är trådar som har "klistrats" fast av moderatorerna här på forumet så att vi lätt ska kunna hitta dessa.

Där kommer du hitta bland annat tråden; "Viktigt: Stora Tråden om EAA - Med Guide/FAQ (148)
BengtZz"

Prova ställ din fråga där och var inte rädd för att PM;a någon här på forumet om du har funderingar kringt vart du ska posta eller vart du ska ställa dina frågor. Du kan bland annat PM;a moderatorerna här eller bara någon vanliga användare som ser ut att ha varit här ett tag.
Citera
2010-08-03, 15:44
Medlem
nevermindzs avatar
Häller en skopa i min dryckesflaska, blandar i vatten när jag kommer till gymmet. En skopa verkar vara i runda slängar en msk, men jag kan ha fel.
Citera
2010-08-03, 15:45
Medlem
Shirts avatar
Hittade en skopa begravd i pulvret
Citera
2010-08-03, 15:49
Medlem
The.Trolls avatar
Har alltid med hela burken till gymmet. Den förvaras smidigt i bagens sidofack. Fick du inte med någon skopa så ta en mat/te sked och väg upp hur många gram den innehåller. Sedan är det bara utgå ifrån dina resultat.

Har för mig att en tesked fylld med socker ger 5 g socker
Citera
2010-08-04, 17:25
Medlem
cannabisonlys avatar
Jag undrar om det skulle gå att blanda EAA+MALTO+MJÖLK utan att "förstöra" EAA
Anledningen att jag vill blanda med mjölk och malto är bara för att få i mig de extra kalorierna när jag bulkar
Citera
2010-08-04, 19:33
Medlem
cannabisonlys avatar
Finns det ingen som vet svaret på min fråga
Citera
2010-08-04, 20:00
Medlem
Dreass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cannabisonly
Det kommer gå, kanske undvika mjölken, men resten kommer leda till en längre anabol effekt
Citera
2010-08-04, 20:01
Medlem
ekwohos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cannabisonly

Räker med enbart eaa...
du ska kunna ligga på överskott endå underdagen.. Så varför mixtra och krångla till de så för??.
Citera
2010-08-04, 21:45
Medlem
cannabisonlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dreas
Det kommer gå, kanske undvika mjölken, men resten kommer leda till en längre anabol effekt
Så det är bra att ja mixar malto med eaa men då ska jag undvika mjölken, okey tack så mycket

Citat:
Ursprungligen postat av ekwoho
Räker med enbart eaa...
du ska kunna ligga på överskott endå underdagen.. Så varför mixtra och krångla till de så för??.

Men om jag inte orkar äta så mycket da?
jag blir mätt ganska snabbt just därför vill jag dricka malto+mjölken+EAA men jag ska försöka dricka mjölken med maten istället
Citera
2010-08-05, 01:38
Medlem
Infinitums avatar
EAA före och Whey-80 efter ett träningspass, bra? Isåfall vilken EAA produkt? EAA FX, EsaPro eller Amino-Pro Essential?
Citera
2010-08-05, 06:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Infinitum
EAA före och Whey-80 efter ett träningspass, bra? Isåfall vilken EAA produkt? EAA FX, EsaPro eller Amino-Pro Essential?

Ta EAA Före och efter, onödigt att hålla på med 2 tillskott när det går bättre med 1

Vilken produkt vet jag inte, alla är nog likvärdiga så det är nog pris som styr
Citera
2010-08-05, 09:39
Medlem
evilkittys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Infinitum

Vilket som. Prioritera smak/pris.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in