Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-08-08, 17:02
  #2233
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Claudia
Tack. Jag försökte vara på den tiden.

Jag får kanske starta en tråd om hur det är att gå vidare och hur människor aldrig slutar döma eller försöker använda den biten av livet mot dig och hur nödvändigt det är att byta bekantskap.

De män som var snälla var snälla. De var ensamma bara.
Ja tror att det är många ensam män som söker tröst för att få en kvinna som ger närhet och kropps kontakt. Är nog inte så ovanligt som många tror. Säkert finns det många idoter som inte visar respekt för tjejerna, och många tjejer som har konsdiga krav på ålder på mannen kan förstå att killar under en viss ålder inte är välkomna, och folk som inte har någon form av respekt för tjejerna och andra som är ute efter att förnedra henne mm
Citera
2022-08-19, 07:31
  #2234
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Claudia

Vi ligger kvar. Vi talar. Tiden går. Mycket längre tid än vad han betalat för och det är ok. Jag har av alla de män jag haft aldrig känt ömhet på det sätt jag känner för den här mannen. Visserligen har många varit sårbara på olika sätt men aldrig kommit mig nära på det här viset. Vi talar om hans jobb, om att växa upp, om mitt jobb.


Kärlek är. Kärlek var. Kärlek kommer vara för alltid.

Ich war, ich bin, ich werde sein!

Över åren ser jag den väv av kärlek den här sajten vävt.

Tack för ditt vittnesmål Claudia. Jag hoppas dig all kärlek du någonsin få.

Det oändliga havet finns där för alla och jag vet att du nog redan är där nu 15 år senare. Vid randen av det oändliga.

Tiden går.


P.S. Jag har gjort din son arvlös men det tror jag du redan vet. Så du är fri att skapa dig någonting nytt med pengarna. Lycka till.
__________________
Senast redigerad av 43dz 2022-08-19 kl. 08:01.
Citera
2022-08-22, 12:27
  #2235
Medlem
Mycket intressant läsning.
Förstår inte hur man kan komma till en glädje flickorna utan att vara ren,sen de tjejer som tar sig tid att prata lite i största allmänhet är guld värda.
Min tanke är att då får man en bättre kontakt med tjejen och det är en bättre känsla av det hela och man känner sig välkommen tillbaka. Inte bara in och av med kläderna och på spruta på med kläder och gå, tyvärr så är det så många gästande tjejer gör,så många som möjligt till lägsta tid
Citera
2022-09-15, 18:00
  #2236
Medlem
Ja vi som bor i södra Sverige kan iallafall åka till Danmark. Där är lagarna lite mänskligare!
Citera
2023-04-03, 18:03
  #2237
Medlem
Varför är det,så svårt att tvätta rent Snorre? Det är ju så mycket skönare att bli av sugen utan kådis,
Sen är det okej när man väl kommer till 😇 är det okej med skydd på. Men ärligt talat så är det en självklarhet att vara ren och fräsch vid besök eller besöka en tjej då
Förutsättningarna är uppfyllda för båda parter
Citera
2023-04-03, 18:52
  #2238
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lukas09
Varför är det,så svårt att tvätta rent Snorre? Det är ju så mycket skönare att bli av sugen utan kådis,
Sen är det okej när man väl kommer till 😇 är det okej med skydd på. Men ärligt talat så är det en självklarhet att vara ren och fräsch vid besök eller besöka en tjej då
Förutsättningarna är uppfyllda för båda parter

Jag fattar inte riktigt vad det är du vill säga men hur nytvättad man än är så kan man ju fortfarande ha en sjukdom så det väl därför många sexarbetare bara vill ge oralt med skydd?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback