• 13 274 online
  • 1 138 663 medlemmar
  • 58 984 936 inlägg
2017-06-18, 13:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av salxar
Annars är det ju bara att installera Windows 10, strunta i att aktivera och sen leva med lilla meddelandet som dyker upp längst ner till höger, som för övrigt går att ta bort. Windows 10 har inga förkrossande begränsningar alls om det inte är aktiverat.

Mitt OCD hade inte tillåtit det där meddelandet haha, vill helst skippa KMSpico också pga. programmet man måste köra då och då.
Citera
2017-06-18, 18:40
Medlem
salxars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maccan93
Mitt OCD hade inte tillåtit det där meddelandet haha, vill helst skippa KMSpico också pga. programmet man måste köra då och då.
http://winaero.com/blog/download-uni...and-windows-8/
Går att ta bort meddelandet med program.
Citera
2017-06-25, 16:43
Medlem
Hur svårt är det att få tag på nycklar till Win 7 Home Edition Professional via Piratebay eller liknande? Har en sådan nyckel liggandes i reserv, och vet inte om det är värt att spara den - det beror på hur svårt det är att ev. få tag på en ny.

Hatar rubbet efter Win 7, så skiter i 8.1 och allt vad det heter.
Citera
2017-06-25, 23:25
Medlem
salxars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ockult
Hur svårt är det att få tag på nycklar till Win 7 Home Edition Professional via Piratebay eller liknande? Har en sådan nyckel liggandes i reserv, och vet inte om det är värt att spara den - det beror på hur svårt det är att ev. få tag på en ny.

Hatar rubbet efter Win 7, så skiter i 8.1 och allt vad det heter.
En nyckel till Windows 7 kostar väl $20 idag, annars finns ju Daz Loader eller liknande som aktiverar Windows åt dig.

Annars kan du ju bara använda nyckeln du har? Varför skulle du sitta och spara på en legitim nyckel du har?
Citera
2017-06-26, 01:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av salxar
En nyckel till Windows 7 kostar väl $20 idag, annars finns ju Daz Loader eller liknande som aktiverar Windows åt dig.

Annars kan du ju bara använda nyckeln du har? Varför skulle du sitta och spara på en legitim nyckel du har?

Har redan Win 7, menar om jag behöver till ny dator eller så
Citera
2017-06-26, 01:35
Medlem
salxars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ockult
Har redan Win 7, menar om jag behöver till ny dator eller så
Nycklar som är köpta lösta går att flytta från en dator till en annan.
Citera
2017-11-25, 14:28
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Nu för det förbaskat länge sedan man höll på med WGA/Crack till Windows.

Tips på ett sådant till Windows 7 Ultimate?
Citera
2017-11-25, 16:53
Medlem
Svampspors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CyrusGNetWork

Jag blev trött på att det aldrig fungerade till 100% och upptäckte att man på Ebay kan köpa äkta windowslicenser för en struntsumma som oftast levereras inom 24 timmar till ens epostadress.
Citera
2017-11-25, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CyrusGNetWork

jag aktiverade mitt w7 ultimate 2010 med windows loader (by daz) har funkat perfekt sen dess har även haft au uppdateringar igång

och vill man bara ha nycklarna så är det bara att öppna key.ini och välja vilken man vill ha
Med vänlig hälsning
t
Citera
2017-11-25, 18:18
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tergo
jag aktiverade mitt w7 ultimate 2010 med windows loader (by daz) har funkat perfekt sen dess har även haft au uppdateringar igång

och vill man bara ha nycklarna så är det bara att öppna key.ini och välja vilken man vill ha
Med vänlig hälsning
t

Okido, jag tog hem den senaste DAZ. Men får fortsätta med detta under morgondagen.
Citera