Antonio Banderas får väcka mig som Zorro idag. Varför..?
Jo, jag har nog aldrig sett hela filmen oavbrutet på en och samma gång och det var några år sedan nu.
Ska nu se den danska filmen Applaus (Applåder) från 2009 med bl a Paprika Steen och Shanti Roney. Handlar om en skådespelerska med alkoholproblem som får ett nervsammanbrott ungefär. Filmad i dogmaliknande-skakig-kamera-stil.
Blir att se Bachelor Party Vegas från 2006, enligt en polare ska den vara nästan lika bra som The Hangover som jag såg för någon dag sedan. Jag tvivlar starkt men jagg illar några av skådespelarna i filmen så jag tänkte åtminstone ge den en chans.
Jag ska se Harsh times med Christian Bale för jag har sett den förut och den är väldigt bra.
Bra skådisar, den är rolig utan att ens vara en komedi för Christan Bale spelar så jäkla bra som ett psykopatiskt nervrak som vill bli polis. Sen är den gripande också.
Han som har regiserat filmen har även skrivit manuset till Dark Blue, Training day, u-571 och regiserat Street Kings.
Han gör jäkligt bra filmer och är bra på karaktärer.
Senast redigerad av WaveSurfer 2010-07-03 kl. 00:33.
Ska kolla på Superman II: The Richard Donner Cut. Har inte sätt Richard Donner versionen så ska bli spännande med tanke på hur mycket jag älskar vanliga versionen av Superman II.
Ska se Taxi Driver idag på min dator, varför? jo för att jag aldrig sett filmjäveln och när jag slog på Teven idag så hade den redan hållit på i 1 timme.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!