2018-12-03, 03:26
Medlem
BigBossMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kingof70talet
Du påstår du har sett nog av den mannen, men du har inte ens koll på hur han såg ut. Du skriver att han spöat tjejer?! Vad är det som ska ha hänt enligt dig? Eller är det också lika mycket "fakta" som när du påstod att dödgrävaren är kort 😂

Allting är ju relativt ifrån en kortvuxen persons perspektiv men en sak är jag då fullständigt övertygad utöver kvinnofridskränkningarna mm och allt annat skit! om Golgrävaren bara hade varit en tum kortare då hade han utan problem kunnat uppträda som en cirkusdvärg! jag såg flera stycken då jag var på semester sista gången i Albanien på en Cirkus.
Citera
2018-12-03, 03:30
Medlem
BigBossMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tepper
Luntan e ju familjefar och inte biker längre.

Men vad trevligt! har han sålt bort sin HD eller kör han runt med den fortfarande.
Citera
2018-12-28, 00:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Borka88
Någon som vet mer om detta? :

BROTT OCH STRAFF.Den 26-årige umeåbon gick på Ica och hämtade ut ett paket med närmare två kilo hasch, värt drygt 80000 kronor på gatan. När polisen skulle gripa honom försökte han narkotikapåverkad köra ifrån polisen i hastigheter upp till 130 kilometer i timmen i centrala Umeå.

Vk artikel.

nån som vet?
Citera
2019-01-15, 04:05
Medlem
BigBossMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inteskarpast
nån som vet?

Jag var ute och gjorde en shoppingtur i Umeå i dag efter en välförtjänt 14 dagars semester i Kroatien och jag kände nästan omedelbart igen Golgrävarens ex inne på Utopia Gallerian! jag kan då lugnt säga att det går ingen nöd på hon! hon har en ny karl och allting.

Jag skulle sätta en peng på att skallen kommer att koka rejält på Golgrävaren när han får se det där! om han anser att han själv har levt ett lyxliv på Skändare anstalten, Norrtälje skyddsavdelning, Salberga anstalten, åratal 4-5 år i Isolering på grund av olika hot och även på Mentalsjukhus under en lång tid.

Alla intrycken kommer bara att bli allt för mycket! samtidigt så ska han bo nära Sned näsan, Walterp och inte minst Lted! de två senare har visat vissa brev för så många att om jag vore dom! nu är jag inte alls av deras kvalitet på långa vägar! men om jag hade varit det, då skulle jag kraftigt överväga att flytta till Island eller Svalbard och i all tysthet och livnära mig på att klippa får eller jobba på en anonym liten fiskebåt.
Citera
2019-01-17, 23:36
Medlem
BigBossMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigBossMan
Jag var ute och gjorde en shoppingtur i Umeå i dag efter en välförtjänt 14 dagars semester i Kroatien och jag kände nästan omedelbart igen Golgrävarens ex inne på Utopia Gallerian! jag kan då lugnt säga att det går ingen nöd på hon! hon har en ny karl och allting.

Jag skulle sätta en peng på att skallen kommer att koka rejält på Golgrävaren när han får se det där! om han anser att han själv har levt ett lyxliv på Skändare anstalten, Norrtälje skyddsavdelning, Salberga anstalten, åratal 4-5 år i Isolering på grund av olika hot och även på Mentalsjukhus under en lång tid.

Alla intrycken kommer bara att bli allt för mycket! samtidigt så ska han bo nära Sned näsan, Walterp och inte minst Lted! de två senare har visat vissa brev för så många att om jag vore dom! nu är jag inte alls av deras kvalitet på långa vägar! men om jag hade varit det, då skulle jag kraftigt överväga att flytta till Island eller Svalbard och i all tysthet och livnära mig på att klippa får eller jobba på en anonym liten fiskebåt.

Jag har varit i kontakt med en anhörig till brottsoffret för Bomben utanför Umeå Tingsrätt! de anhöriga har nu fått en så kallad brottsofferinformation inför Golgrävarens kommande frigivning! som enligt mina uppgifter kommer att ske den 26e Februari.

Golgrävaren har varit i kontakt med polisen enligt min källa och Golgrävaren anser, tror eller hittar med stor sannolikhet nu på att det finns en stor hotbild eller flera hotbilder mot honom återigen i Umeå området, hot mot hans liv och hälsa! han kommer på grund av detta enligt polisens uppgifter till de anhöriga inte att omedelbart att bosätta sig i Umeå! jag förutsätter att Golgrävaren nu har fullständigt stöd av polismyndigheten och förmodligen har en skyddad bostad som staten betalar samt även livvaktsskydd som polisen betalar! polisen har uppgett för de anhöriga att de håller mycket god koll på Golgrävaren omedelbart från och med hans frigivning.
Citera
2019-01-17, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yngvegran
Vem är 41 åringen som rånade Shell macken?
Marc*s J*nsson
Citera
2019-01-25, 16:44
Medlem
nova68s avatar
Hej!
Brukar inte vara in så ofta, men tråden fångade mitt intresse.
Hört om en besvärlig typ, från icke skidåkande nation, vid namn Husse*n H*jaz* kallad G*no.
Påstår sig vara hårding som suttit 11år för narkotika/mord (kanske egentligen för fega saker behandlinshem och kvinnomisshandel?)
Härjat runt hela Umeå trakten b.la på Ersboda och vittnat i studenthems mordet.
Någon som vet något konkret om honom?
Citera
2019-01-27, 00:35
Medlem
BigBossMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nova68
Hej!
Brukar inte vara in så ofta, men tråden fångade mitt intresse.
Hört om en besvärlig typ, från icke skidåkande nation, vid namn Husse*n H*jaz* kallad G*no.
Påstår sig vara hårding som suttit 11år för narkotika/mord (kanske egentligen för fega saker behandlinshem och kvinnomisshandel?)
Härjat runt hela Umeå trakten b.la på Ersboda och vittnat i studenthems mordet.
Någon som vet något konkret om honom?

En månad till frigivningen av Golgrävaren! efter 16 år i Fängelse ett straff som han har avtjänat under minst sagt väldigt udda former! han har en välkänd vana att föra listor över de han inte gillar hans nuvarande lista måste räcka minst halvvägs runt Norrlandsoperan vid det här laget och de som finns längst upp på den brukar få problem både med polisen och Golgrävaren! nu har han enligt rykten återigen polisens beskydd! det blir intressant att följa den här såpadrottningen i alla medier framöver.

https://www.youtube.com/watch?v=KOv0mRoqOys

https://www.youtube.com/watch?v=Rp3m7ssI4FY

https://www.youtube.com/watch?v=cu6ohUj-cGU
Citera
2019-02-01, 03:43
Medlem
nova68s avatar
Har denne Gi*o *=n redan hamnat på listan och ska rensas från Ersboda???
Ibland går det undan få en egen grop.
Men vad har han gjort för att få ett sånt fint pris, ja annat än fifflat blåst folk och benzat?
Citera
2019-02-01, 04:47
Medlem
VonRibbentrops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigBossMan

Varför skulle Walterp och LTed vara oroliga över att dögrävarn kommer ut? Vad snackar du om för brev som walterp och LTed ska ha visat?? Jag känner personligen Walterp mycket väl och vet med 100 % säkerhet att han inte haft med nå brev att göra!! Han har berättat för mig att han satt inne när dögrävarn höll på med sina sprängdåd osv.. Han säger att det inte finns nåt otalt mellan han och dögrävarn men att han inte vill ha med honom att göra pga att folk trott han varit inblandad i dögrävarns gärningar trots att han satt inne när skiten hände..
Citera
2019-02-01, 15:41
Medlem
BigBossMans avatar
[quote=VonRibbentrop|66614095]Varför skulle Walterp och LTed vara oroliga över att dögrävarn kommer ut? Vad snackar du om för brev som walterp och LTed ska ha visat?? Jag känner personligen Walterp mycket väl och vet med 100 % säkerhet att han inte haft med nå brev att göra!! Han har berättat för mig att han satt inne när dögrävarn höll på med sina sprängdåd osv.. Han säger att det inte finns nåt otalt mellan han och dögrävarn men att han inte vill ha med honom att göra pga att folk trott han varit inblandad i dögrävarns gärningar trots att han satt inne när skiten hände..[/QUOT

Grattis att du känner Walterp och LTed det måste vara både spännande och rolig upplevelse för dig! jag har bara lyssnat på ett samtal som en individ ringde mot en viss ersättning för Walterp och en annan individs räkning innan någon Golgrävare hade åkt fast för tingsrättsbomben till samma person som blev utsatt för någonting annat tidigare då lät Walterp väldigt skitnödig även den andra individen som var i bakgrunden, tårarna var inte långt borta! han namngav gärningsmannen och den som låg bakom denna händelse personen i den andra änden av luren hade högtalarna på och bröt samtalet ganska snabbt! sen hade den här Walterp en väldigt lång näsa och när den här Tingshusbomben hade briserat då erbjöd han att betala en stor summa pengar för att kompensera för det till samma person som hade blivit utsatt för det andra och han avslöjade även att han hade brev och deras innehåll han erbjöd även dom! summan han sa sig kunna överlämna som ersättning hade åtminstone 5 nollor och hade räckt till att köpa en splitterny bil! men svaret han fick blev inte det han önskade svaret blev att ta dina pengar rulla ihop dom sen kanske du kan stoppa in dom dit där solen inte når.
Citera
2019-02-06, 16:27
Medlem
VonRibbentrops avatar
[quote=BigBossMan|66618502]
Citat:
Ursprungligen postat av VonRibbentrop
Varför skulle Walterp och LTed vara oroliga över att dögrävarn kommer ut? Vad snackar du om för brev som walterp och LTed ska ha visat?? Jag känner personligen Walterp mycket väl och vet med 100 % säkerhet att han inte haft med nå brev att göra!! Han har berättat för mig att han satt inne när dögrävarn höll på med sina sprängdåd osv.. Han säger att det inte finns nåt otalt mellan han och dögrävarn men att han inte vill ha med honom att göra pga att folk trott han varit inblandad i dögrävarns gärningar trots att han satt inne när skiten hände..[/QUOT

Grattis att du känner Walterp och LTed det måste vara både spännande och rolig upplevelse för dig! jag har bara lyssnat på ett samtal som en individ ringde mot en viss ersättning för Walterp och en annan individs räkning innan någon Golgrävare hade åkt fast för tingsrättsbomben till samma person som blev utsatt för någonting annat tidigare då lät Walterp väldigt skitnödig även den andra individen som var i bakgrunden, tårarna var inte långt borta! han namngav gärningsmannen och den som låg bakom denna händelse personen i den andra änden av luren hade högtalarna på och bröt samtalet ganska snabbt! sen hade den här Walterp en väldigt lång näsa och när den här Tingshusbomben hade briserat då erbjöd han att betala en stor summa pengar för att kompensera för det till samma person som hade blivit utsatt för det andra och han avslöjade även att han hade brev och deras innehåll han erbjöd även dom! summan han sa sig kunna överlämna som ersättning hade åtminstone 5 nollor och hade räckt till att köpa en splitterny bil! men svaret han fick blev inte det han önskade svaret blev att ta dina pengar rulla ihop dom sen kanske du kan stoppa in dom dit där solen inte når.
vilket kvalisifierat skitsnack du kommer med, det är ju bara fantasier alltihopa! Något sådan samtal har aldrig ägt rum och varför skulle det äga rum?? Den händelse du syftar på är förmodligen händelsen då en person förlorade ena benet i en bilbomb som han utsattes för. Det alla som vet fakta om dessa händelser vet att walterp satt på anstalt när detta hände och hade gjort så sen långt innan det hände. Att han skulle ha ringt och sagt vilka som gjort det och erbjudit 5 siffriga belopp för vadå? Han hade ingen vetskap om den händelsen mer än nån annan som har en hjärna att tänka med. Det du påstår saknar all logig, varför skulle w vilja betala kompensation för något han inte haft ett skit med att göra och varför skulle han namnge de som låg bakom dådet då han själv inte hade med saken att göra på nåt sätt?? De brev du svamlar om innehåller vad? Dom breven finns möjligen i din fantasi. Istället för att hitta på massa lögner och påhittade händelser som aldrig hänt och som kan skapa missförstånd och problem borde du hålla igen käften om sånt du uppenbarligen inte vet ett skit om!! Hur allt detta som inte har något med verkligheten att göra skulle få walterp och LandellT oroliga för dögrävarn har jag väldigt svårt att förstå, menar du att han skulle vara sne för att han blivit namgiven i händelsen du sytar på eller? Han vet att Walterp satt inne när den händelsen utspelade sig så att tro att wp skulle sagt det du påstår är löjligväckande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in