Citat:
Ursprungligen postat av
Inteskarpast
nån som vet?
Jag var ute och gjorde en shoppingtur i Umeå i dag efter en välförtjänt 14 dagars semester i Kroatien och jag kände nästan omedelbart igen Golgrävarens ex inne på Utopia Gallerian! jag kan då lugnt säga att det går ingen nöd på hon! hon har en ny karl och allting.
Jag skulle sätta en peng på att skallen kommer att koka rejält på Golgrävaren när han får se det där! om han anser att han själv har levt ett lyxliv på Skändare anstalten, Norrtälje skyddsavdelning, Salberga anstalten, åratal 4-5 år i Isolering på grund av olika hot och även på Mentalsjukhus under en lång tid.
Alla intrycken kommer bara att bli allt för mycket! samtidigt så ska han bo nära Sned näsan, Walterp och inte minst Lted! de två senare har visat vissa brev för så många att om jag vore dom! nu är jag inte alls av deras kvalitet på långa vägar! men om jag hade varit det, då skulle jag kraftigt överväga att flytta till Island eller Svalbard och i all tysthet och livnära mig på att klippa får eller jobba på en anonym liten fiskebåt.