• 33 582 online
  • 1 194 355 medlemmar
  • 61 876 293 inlägg
  • 2
  • 3
2012-12-02, 12:55
Medlem
Littlepaw13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Taiga
Föga förvånande. PP-klientelet har som vanligt spenderat tiden med att knyta näven i fickan och stirra tomt ner på sina skor istället för att göra sitt yttersta för att få frågan på tapeten i media. Märkligt att så många verkar så upprörda men att det samtidigt finns så få som är beredda att försöka driva den här frågan i offentligheten.

Jag utgår ifrån att du har gjort allt som står i din makt för att förhindra detta?
Skrivit på namninsamlingar? Diskuterat högljutt med dina likasinnade iförd oversize flanellskjorta?

Jag är upprörd över att detta sker men ska jag vara ärlig så tror jag inte många vet hur dom ska gå till väga för att "driva frågan i offentligheten".
Vad sägs som att vara lite mer konstruktiv? Nej just det, då är man ju inte lika "ball" som när man kan klaga.
Citera
2013-02-06, 13:54
Medlem
FRA-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alejkooo
Vad exakt vill du att vi alla ska göra? Vi måste döda regeringen, finns ingen annan lösning. Tror du att det fungerar med demonstration? Jo..

Tyvärr går vi mot utveckling som säger, det måste bli revolution. Skåne och Norrland borde utropa sig till självständiga republiker så kanske det blir en tankeställare för Sveriges riksdag och regering. Nog är nog och det är nu!!
Citera
  • 2
  • 3