Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2004-01-27, 16:44
  #37
Medlem
jag tål inte lasse kinch
Citera
2004-01-27, 17:34
  #38
Medlem
Renegades avatar
Lasse Kinch, Tommy Engström, Åke Unger och i stort sett alla andra lallare på TV3 hatar jag innerligt.

Jesper Hussfeldt och Lasse Granqvist (bäst när han kommenterar hockey i radio med L-G Jansson) från Canal+ är guldkorn. Anders Fredriksson och Niklas Holmgren blir jag vansinning på när de kommenterar Premier League, så mycket skitsnack och sakfel så jag går i taket. Men kanske till viss del för att man har så mycket bättre koll själv..
Arne är ju som han är, man har liksom vant sig där, men det är slående hur MYCKET han faktiskt pratar under en match...

Svt har väl egentligen ingen alls som är särskilt vettig just nu. Tror dock de skulle satsa på att para ihop Chris Härenstam med Glenn Strömberg och dränka Lindebojj, Nyström m fl i en simbassäng nånstans... De skulle liksom balansera upp varandra lite...

Kanal 5 tänker jag inte ens kommentera... fy fan så pinsamt...

Viasat sports Henrik Strömblad är också helt ok...

Har dock inte något emot Perlskog, tycker han är skön, Johan Edlund är klart bra också... övriga tv4-lallare är på samma bottennivå som tv3:s...

Nu pratar jag förstås enbart om fotbollskommentatorer...

Tips till några i tråden, skilj på kommentator och bisittare...
Citera
2004-01-27, 18:53
  #39
Medlem
MartinGurras avatar
Tycker att Robert Perlskog är en jävla irriterande sopa. Liten dvärgapa med skägg.
Jag skyller på honom när sverige förlorar i handboll
...och, inte för att det har med saken att göra, den där jävla fula ernelind...han kan lägga ner handbollen...han e bara i vägen
Citera
2017-11-07, 10:26
  #40
Medlem
Motorprinsens avatar
Sämst av alla är det lilla feta alkistrollet Peter Henriksson.
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback