Flashback bygger pepparkakshus!
  • 7
  • 8
2009-10-12, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MittiSverige.se
Inget är hugget i sten eller?, du är välkommen till nästa partistämma/maila egna förslag/synpunkter, dock måste man ju börja någonstans lr?

(Ja ja vet att vi politiker har en tendens att svara på en fråga med en fråga, orka tragla dig igenom hela tråden så har du svar på det mesta)

Mvh

kan du inte ens svara på en enda fråga?'
kanske den med varför höja tobakskatten men inte alkoholskatten?

sen tror jag inte att försvarsbudgeten räcker till att ge alla sveriges 225 000 arbetslösa 240 000 kr vardera om året........
2009-10-12, 20:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jeaspo
kan du inte ens svara på en enda fråga?'
kanske den med varför höja tobakskatten men inte alkoholskatten?

-Ok, en: rökning (detta inkluderar inte marijuana) leder till en plågsam och för tidig död, alkoholen har vissa positiva effekter.

Mvh
Senast redigerad av MittiSverige.se 2009-10-12 kl. 21:08.
2009-10-12, 21:07
Medlem
Meloveyoulongtimes avatar
Citat:
Inget är hugget i sten eller?, du är välkommen till nästa partistämma/maila egna förslag/synpunkter, dock måste man ju börja någonstans lr?

(Ja ja vet att vi politiker har en tendens att svara på en fråga med en fråga, orka tragla dig igenom hela tråden så har du svar på det mesta)

Mvh
Du är ingen politiker, du är en fjant. Starta en tråd för att sedan vägra svara på frågor.

Hur skall detta finansieras?
Ska det här drivas samtidigt som övriga populistfrågor?
Varför behöver existensminimun höjas?
Inser du att du är ett stort skämt?
2009-10-12, 21:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Meloveyoulongtime
Du är ingen politiker, du är en fjant.

Den som nämndet han klämdet...

Citat:
Hur skall detta finansieras?
För sista ggn: -Läs hela tråden om du är så jävla intresserad! (mina inlägg, resten kan du strunta i, inget vettigt sagt ändå)

Citat:
Ska det här drivas samtidigt som övriga populistfrågor?
Varför behöver existensminimun höjas?

Åter igen:Läs hela tråden...Ops, det va inte sista gången.

Citat:
Inser du att du är ett stort skämt?

-Nä, det kom som en överaskning

Mvh
Senast redigerad av MittiSverige.se 2009-10-12 kl. 21:19.
2009-10-12, 21:20
Medlem
Citat:
-Ok, en: rökning (detta inkluderar inte marijuana) leder till en plågsam och för tidig död, alkoholen har vissa positiva effekter.

Mvh

alkohol leder till rattfylla,rattfylla leder till misär, misär leder ingenstans.
alkohol leder till personskador ( slagsmål i samband med krogbesök och hetsig stämning)
alkohol leder till våldtäkter i samband med bristande omdöme på fyllan ( både ifrån killen och tjejen)
alkohol leder till skador på ännu inte födda barn
akohol leder till kroppsskador som är dyra
alkohol leder till arbetslöshet i samband med missbruk ( vi behöver definitivt en motbok!)
alkohol leder till alkolister som blir uteliggare som kostar pengar

alkohol borde vara sjukligt dyrt! men samtidigt finnas tillgängligt för speciella tillfällen

rökning försämrar inte omdömet och det drar in förbaskat mycket kosing till statskassan, men jo. rökare förpestar luften
2009-10-12, 21:49
Medlem
Jrgens avatar
Ja, det är jag som slänger era inlägg.

/Mod
2009-10-12, 21:49
Bannlyst
Citat:
alkohol leder till rattfylla,rattfylla leder till misär, misär leder ingenstans.
alkohol leder till personskador ( slagsmål i samband med krogbesök och hetsig stämning)
alkohol leder till våldtäkter i samband med bristande omdöme på fyllan ( både ifrån killen och tjejen)
alkohol leder till skador på ännu inte födda barn
akohol leder till kroppsskador som är dyra
alkohol leder till arbetslöshet i samband med missbruk ( vi behöver definitivt en motbok!)
alkohol leder till alkolister som blir uteliggare som kostar pengar

alkohol borde vara sjukligt dyrt! men samtidigt finnas tillgängligt för speciella tillfällen

rökning försämrar inte omdömet och det drar in förbaskat mycket kosing till statskassan, men jo. rökare förpestar luften

-Är du alkoholist? (ett nytt försök)

Mvh
2009-10-12, 21:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jrgen
Ja, det är jag som slänger era inlägg.

/Mod

Ok, de e alltså du...
2009-10-12, 21:51
Medlem
Nej, jag är inte alkolist. Jag ville bara höra dina synpunkter på mina påståenden.

och Mod. vore det inte bättre att informera samtidigt som du slänger inlägg? och isåfall påpeka OT eller något i den stilen?
2009-10-12, 21:53
Bannlyst
Citat:
Nej, jag är inte alkolist. Jag ville bara höra dina synpunkter på mina påståenden

-Dom stämmer säkert, men "tyvärr" måste allt sättas i realitet till verkligheten.

Mvh
2009-10-12, 21:54
Medlem
Jrgens avatar
Citat:
-Är du alkoholist? (ett nytt försök)

Mvh
Plockar jag bort dina inlägg är det av en anledning.

Du spårar aktivt ur din egen tråd med trams och OT, så jag tror faktiskt att jag låser den och ger dig en tillsägelse till.

/Mod
  • 7
  • 8

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in