Citat:
Ursprungligen postat av Porky123
Hur funkar betfilter?? kan man ställa i progget att kring gå en tex pokerstars poker klient? eller låser den hela skiten?? känner mig ruskigt dum som frågar.. ja menar poker har jag full kontroll men när det gäller slots är det sjukt lätt att det går någon hundring mer än tänkt..
Jag har testat betfilter nu på prov och tycker det fungerar utmärkt!
Det som jag skulle vilja betala för är i så fall att man inte kan avinstallera det från datorn för att inte komma tillbaka till ett återfall.
Jag vill även pusha alla andra som precis är inne i början av fasen till att försöka bli av med sitt spelande så som jag är i just nu. Jag är ändå inne på min 2:a dag som spelfri och känslan att veta att jag är spärrad hos
alla konton jag har ger mig själv en push till att fortsätta hålla i detta. Det bästa som känns för mig också är att jag varje dag och varje vecka har lite extra kvar på kontot som kan spenderas på andra roliga aktiviteter. Jag har även satt en spärr på 150:- hos svenskaspel per vecka för att ändå lägga in dessa småslantar för att stimulera lite i spelandet då jag tror att det är svårt att sluta spela helt.
Nu är det slut på dessa småspelande med de stora insatserna som man har ångest i flera veckor och jag äntligen har tagit mig i kragen att göra något åt saken!
Jag har fortfarande kvar några skulder som kommer ta ett tag att beta av som ligger mig nära om hjärtat och tar på mitt psyke varje dag men med glimten i ögat att veta att inga onödiga pengar på spel kommer att falla bort så kämpar jag för varje krona som kommer in. Visst jag spelar lite på svenska spel men nu talar jag om dem lite större summorna som kanske är låga för andra men så stora för mig.
Jag vill gärna komma i kontakt med personer som just är i den fasen jag är i nu med att minska spelandet för att både pusha mig själv men även dela med mig av mina erfarenheter och hjälpa andra!