Tja har ett problem. Precis köpt detta paketerbjudande, satt in allting, problem kommer först då jag ska instalera operativsystemet, det blir blå skärm hela tiden och innan det så står det: No Harddisc detected eller ngt liknanade. Någon som vet vad det kan vara?
Btw Windows XP är det som vi försöker instalera om de kan vara till ngn nytta. Tacksam för hjälp
problem kommer först då jag ska instalera operativsystemet, det blir blå skärm hela tiden och innan det så står det: No Harddisc detected eller ngt liknanade. Någon som vet vad det kan vara?
Tja har ett problem. Precis köpt detta paketerbjudande, satt in allting, problem kommer först då jag ska instalera operativsystemet, det blir blå skärm hela tiden och innan det så står det: No Harddisc detected eller ngt liknanade. Någon som vet vad det kan vara?
Btw Windows XP är det som vi försöker instalera om de kan vara till ngn nytta. Tacksam för hjälp
Sitter säkert en SATA disk i. Tyvärr går det inte att installera XP utan rätt mycket trixande med startfiler och liknande. Däremot fungerar både vista och w7 utan problem.
Jag tycker du ska ladda ner W7, så mkt bättre än XP men ändå snabbare än vista
Edit: Såg nu att du inte hade nån brännare. Men kan du inte låna brännaren från din nya dator då? Eller nån annan om den nya inte heller har optisk enhet...
Jag tycker du ska ladda ner W7, så mkt bättre än XP men ändå snabbare än vista
Edit: Såg nu att du inte hade nån brännare. Men kan du inte låna brännaren från din nya dator då? Eller nån annan om den nya inte heller har optisk enhet...
den dator som jagh använder just nu är lite för gammal hehe
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!