Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-07-22, 16:58
  #817
Medlem
Ska lyssna på Uppsalastudenten, både P3 och Rättegångspodden. Ni som hört båda, vilken föreslår ni att man börjar med?
Citera
2015-07-22, 17:09
  #818
Medlem
Spelarn1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yeees
Ska lyssna på Uppsalastudenten, både P3 och Rättegångspodden. Ni som hört båda, vilken föreslår ni att man börjar med?

Det är väl en smaksak egentligen men personligen lyssnade jag först på P3 dokumentär och sedan på rättegångspodden. Jag tycker den förstnämnda gav en bra överblick och sammanfattning av det som hände medan man sedan i rättegångspodden fick lyssna på huvudpersonerna själva och en del saker blev ju då lite mer detaljerade.

Men i vilken ordning man än lyssnar så måste man säga att det är en märklig och på sätt och vis fascinerande historia...
Citera
2015-08-13, 10:18
  #819
Medlem
Loquitas avatar
Vet nån hur länge de ska fortsätta med repriser? Lyssnat på alla ju..
Citera
2015-08-13, 10:35
  #820
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loquita
Vet nån hur länge de ska fortsätta med repriser? Lyssnat på alla ju..

Nya avsnitt ska komma i månadsskiftet september/oktober som jag förstått det.
Citera
2015-08-13, 10:39
  #821
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Split-ed
Någon som vet när det kommer nya avsnitt? Jag hade faktiskt inge problem med att det senaste var uppdelat, jag lyssnar från SR appen, var bara att klicka på nästa när det var dags.

Duger någon annan dokumentärserie från SR medans man väntar på nya från P3? P1 dokumentär exempelvis?

Lyssna på "Spår", det är en podcast som första säsongen handlade om Kalamarksmordet. Det är Anton Berg från P3 Dokumentär som gör den så den håller hög kvalitet. Sen har ju han också den bästa rösten.

Som jag förstått så kommer det en andra säsong som då kommer att handla om något annat fall, tror den kommer i höst.
Citera
2015-08-14, 10:44
  #822
Medlem
Loquitas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _Baste_
Nya avsnitt ska komma i månadsskiftet september/oktober som jag förstått det.


Tack! Hoppas det blir många bra spännande program! 😊
Citera
2015-08-20, 14:54
  #823
Medlem
Split-eds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _Baste_
Lyssna på "Spår", det är en podcast som första säsongen handlade om Kalamarksmordet. Det är Anton Berg från P3 Dokumentär som gör den så den håller hög kvalitet. Sen har ju han också den bästa rösten.

Som jag förstått så kommer det en andra säsong som då kommer att handla om något annat fall, tror den kommer i höst.

Tusen tack för tipset!

P1/P4 dokumentär hade en handfull bra avsnitt, men det var bra få av dom och inte lika bra..
Citera
2015-08-21, 13:53
  #824
Medlem
Glantons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _Baste_
Lyssna på "Spår", det är en podcast som första säsongen handlade om Kalamarksmordet. Det är Anton Berg från P3 Dokumentär som gör den så den håller hög kvalitet. Sen har ju han också den bästa rösten.

Som jag förstått så kommer det en andra säsong som då kommer att handla om något annat fall, tror den kommer i höst.


Tack för tipset!

Ska kolla upp direkt. Anton Berg är som sagt var vansinnigt duktig och intressant att lyssna på.
Citera
2015-08-21, 15:32
  #825
Medlem
Har de börjat lägga upp massa dubletter på podcast? Helt tappat kontrollen över vad jag lyssnat på.
Citera
2015-08-25, 23:15
  #826
Medlem
Phil.Leotardos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av workinman
Har de börjat lägga upp massa dubletter på podcast? Helt tappat kontrollen över vad jag lyssnat på.

Om jag själv inte är förvirrad så är det repriser (eller som de själva kallar det; lyssnarnas favoriter
Citera
2015-09-05, 22:47
  #827
Medlem
Joliet-Jakes avatar
Lyssnade på trustorhärvan och svensken i bolivia, bra avsnitt men de är repriser eller?
Citera
2015-09-06, 07:23
  #828
Medlem
RedXs avatar
Jo, de kör nån reprisvänds nu tydligen.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback