15 465 besökare online
858 517 medlemmar • 45 881 457 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum > Droger > Tripp- och rusrapporter
Svara på ämne
Ämnesverktyg Betyg: Betyg för ämne: 4,83 i medelbetyg (164 röster).
olek
Avstängd
Riktigt bra rapport. Har själv planer på att testa lsd snart och hoppas ska kunna ta lärdom av vad som händer under trippen

wsb
Medlem
wsbs avatar
Planerar en del två på denna rapport. Mycket har hänt på sistone och över de månader som gått. Reser i dubbel mening till och på Malta om några veckor.

We risk sanity for moments of temporary enlightenment. So many ideas. So little memory. The last thought killed by anticipation of the next. We embrace an overwhelming feeling of love. We flow in unison. We're together. I wish this was real. We want a universal level of togetherness, where we're comfortable with everyone. We're in rhythm. Part of a movement. A movement to escape. We wave goodbye. Ultimately, we just want to be happy.

Xalterad
Medlem
Xalterads avatar
Så sjukt bra och välskriven rapport, upplevelsen är total.

myosotis-
Medlem
myosotis-s avatar
otroligt bra rapport och vilket språk du använder! man flyter med som i en bok

ToreroNachos
Medlem
ToreroNachoss avatar
Föredömligt skriven enligt mig och jag ser redan fram emot en uppföljare!

Hög Chaparall
Medlem
Hög Chaparalls avatar
Underbar läsning du borde skriva mer!

bernanke
Medlem
bernankes avatar
Skeptisk till att det var 'egodöd' som du faktiskt upplevde..

Citat:
Ursprungligen postat av wsb
fortsatte jag sedan natten med underbar musik, musikvideos och masturbering.
Hah.

Roonie
Medlem
Hatten av. Vacker läsning

Jomal
Medlem
Helt galet bra skriven rapport, förmodligen mest läsvärda på FB jag läst än så länge!
5/5

wsb
Medlem
wsbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ToreroNachos
Föredömligt skriven enligt mig och jag ser redan fram emot en uppföljare!

Har ett gäng tripprapporter och en massa andra texter på hårddisken som jag slipar på. Har en idé om att skriva om dem för hand, be min bror (som är en grym illustratör) rita bilder till och göra ett försök att få de utgivna som novell. Går inte det kanske jag står för kostnaderna själv och försöker sälja in dem till någon bokhandel.

Hur som helst och avsett hur det går så lär jag publicera en eller flera nya rapporter här.

Citat:
Ursprungligen postat av bernanke
Skeptisk till att det var 'egodöd' som du faktiskt upplevde..

Kan det vara så här:

Citat:
Ursprungligen postat av squarepusher
Det du upplevde var antagligen någon form av egoupplösning, vilket inte riktigt är detsamma som egodöd men, bra rapport, mycket välskriven!

We risk sanity for moments of temporary enlightenment. So many ideas. So little memory. The last thought killed by anticipation of the next. We embrace an overwhelming feeling of love. We flow in unison. We're together. I wish this was real. We want a universal level of togetherness, where we're comfortable with everyone. We're in rhythm. Part of a movement. A movement to escape. We wave goodbye. Ultimately, we just want to be happy.

ToreroNachos
Medlem
ToreroNachoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wsb
Har ett gäng tripprapporter och en massa andra texter på hårddisken som jag slipar på. Har en idé om att skriva om dem för hand, be min bror (som är en grym illustratör) rita bilder till och göra ett försök att få de utgivna som novell. Går inte det kanske jag står för kostnaderna själv och försöker sälja in dem till någon bokhandel.

Hur som helst och avsett hur det går så lär jag publicera en eller flera nya rapporter här.

Kan det vara så här:

Jag hade absolut köpt den boken kan jag säga iallafall. Lycka till ifall du ska sätta planen i verket!

wsb
Medlem
wsbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ToreroNachos
Jag hade absolut köpt den boken kan jag säga iallafall. Lycka till ifall du ska sätta planen i verket!

Tack, det värmer!

Säger som Maria af Ugglas: Det räcker med att någon kommer fram på stan och säger att de gillade min bok så är jag nöjd.

Litteratur och författarskap handlar väl ändå någonstans om att förmedla sin historia, beröra och eventuellt påverka människor. Dock är väl mitt enda eventuella budskap en mer human narkotikapolitik.

Svara på ämne
Topp Dela »
Du betygsatte det här ämnet: