Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-10-06, 00:12
  #12313
Medlem
rejdars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Feldt
Du låter en kompis stå på hyrbilskontraktet.

Enligt utdraget daterat 2010-09-15 från KFM har Slabbeduskan 21 betalda samt 7 obetalda. Peter har 14 betalda samt 5 obetalda.
Du kunde ta och nämna någon anmärkning (vad är det för fordringsägare?) för det är märkligt mycket, då Linda inte hade några alls 2009, och Peter hade en, skatteskulden.

Nej faktiskt är det väl inte länge sedan någon tog kreditupplysning (ni vet när jag återingen fick hålla en lektion i vad som var texeringsår och inkomstår) och inte ett ord sades om betalningsanmärkningar.
Citera
2010-10-06, 00:23
  #12314
Medlem
johnny_viciouss avatar
Big Swig får en till tillsägelse för 0.06. Jag förstår att det är jättetråkigt att någon kommer och ber er bete er som vuxna människor och skriva skvaller i en skvallertråd, men det kan tyvärr inte hjälpas eftersom det är lite den tanken som det här forumet är uppbyggt på.

//Mod
Citera
2010-10-06, 00:42
  #12315
Avstängd
Jag är väldigt nyfiken på vad det är för betalningsanmärkningar Linda & co helt plötsligt fått , jag har ingen lust att betala på ratsit för att få veta, Linda borde väl prioritera räkningarna först tycker jag, det är inte gratis att kryssa som i helgen. Nån som har mer info om detta???
Citera
2010-10-06, 01:14
  #12316
Moderator
Chantres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snakehunter
Jag är väldigt nyfiken på vad det är för betalningsanmärkningar Linda & co helt plötsligt fått , jag har ingen lust att betala på ratsit för att få veta, Linda borde väl prioritera räkningarna först tycker jag, det är inte gratis att kryssa som i helgen. Nån som har mer info om detta???
Fordonsskatt och försäkringspremier på den gamla bilen enligt skvallret. Linda stod ju för den bilen. Peters är väl från hans kk.
Citera
2010-10-06, 01:40
  #12317
Medlem
MaeWests avatar
Kan orsaken till att kevin är så lite förekommande i Lindas unika blogg, vara att hans 44-åriga far, Lindas ex-make, Håkan Rosing gift sig med en 21-åriga brutta och flyttat till västerås?

Kevins nya styvmor är en färgad kvinna!
Lindas ex-makes nya fru är ung!

Och nu kanske vi har svaret på varför Kevin inte är så synlig längre i bloggen.
Då hans far och 21-åriga styvmor bor i kåk i Västerås!

Ack vad det måste svida hos Linda!
Citera
2010-10-06, 02:27
  #12318
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Kan orsaken till att kevin är så lite förekommande i Lindas unika blogg, vara att hans 44-åriga far, Lindas ex-make, Håkan Rosing gift sig med en 21-åriga brutta och flyttat till västerås?

Kevins nya styvmor är en färgad kvinna!
Lindas ex-makes nya fru är ung!

Och nu kanske vi har svaret på varför Kevin inte är så synlig längre i bloggen.
Då hans far och 21-åriga styvmor bor i kåk i Västerås!

Ack vad det måste svida hos Linda!

Tina Hallstahammar hatar Linda för att hon varit ihop med hennes nuvarande, eller hur Mae:-)???
Citera
2010-10-06, 07:42
  #12319
Medlem
rejdars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chantre
Fordonsskatt och försäkringspremier på den gamla bilen enligt skvallret. Linda stod ju för den bilen. Peters är väl från hans kk.
Bättre upp, "21 betalda samt 7 obetalda" får man inte på en bil man ägt ett par månader.
Citera
2010-10-06, 07:49
  #12320
Medlem
rejdars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Kan orsaken till att kevin är så lite förekommande i Lindas unika blogg, vara att hans 44-åriga far, Lindas ex-make, Håkan Rosing gift sig med en 21-åriga brutta och flyttat till västerås?

Kevins nya styvmor är en färgad kvinna!
Lindas ex-makes nya fru är ung!

Och nu kanske vi har svaret på varför Kevin inte är så synlig längre i bloggen.
Då hans far och 21-åriga styvmor bor i kåk i Västerås!

Ack vad det måste svida hos Linda!
Han stolserade med sitt hus på Notudden i sin Facebook när den var synlig för alla, för mer än ett år sedan. Var skriven där då också. Varför skulle det störa att Håkan som hon lämnade långt innan Bigbrother skaffat sej en ny kvinna? Att sätta utropstecken på meningarna ger dem inte mer styrka.
Citera
2010-10-06, 07:52
  #12321
Medlem
nnnnn57s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Kan orsaken till att kevin är så lite förekommande i Lindas unika blogg, vara att hans 44-åriga far, Lindas ex-make, Håkan Rosing gift sig med en 21-åriga brutta och flyttat till västerås?

Kevins nya styvmor är en färgad kvinna!
Lindas ex-makes nya fru är ung!

Och nu kanske vi har svaret på varför Kevin inte är så synlig längre i bloggen.
Då hans far och 21-åriga styvmor bor i kåk i Västerås!

Ack vad det måste svida hos Linda!

Jaså, det ÄR så! I så fall bor dom i det vackraste huset i V-ås! Läget kunde inte vara bättre heller!
Kanske får jag se lille Kevin vid badet alldeles intill?
Men VARFÖR skriver inte Linda det? Kevin kan väl bara komma på helger o lov nu, borde hon inte vara ledsen över det? Nej, visst nej, det är ju Linda vi talar om
Citera
2010-10-06, 09:11
  #12322
Medlem
nnnnn57s avatar
Undrar var Lindas ex träffade sin nya fru? Hon pratar inte svenska, enligt facebook.
Jag tror inte Linda bryr sig, hon lever lyxliv med sin senaste o skulle hellre dö än flytta till Västerås
Citera
2010-10-06, 09:23
  #12323
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av rejdar
Du kunde ta och nämna någon anmärkning (vad är det för fordringsägare?) för det är märkligt mycket, då Linda inte hade några alls 2009, och Peter hade en, skatteskulden.

Nej faktiskt är det väl inte länge sedan någon tog kreditupplysning (ni vet när jag återingen fick hålla en lektion i vad som var texeringsår och inkomstår) och inte ett ord sades om betalningsanmärkningar.
Stockholms stad är fodringsägare till 3 stycken anmärkningar. EL-Giganten i Kungens kurva är fodringdägare till 5 stycken anmärkningar. Siba är fodringsägare till 2 stycken anmärkningar. Taxi Stockholm är fodringsägare till 4 stycken anmärkningar. Fortum är fodringsägare till 1 anmärkning. Statiol Södertälje Syd är fodringsägare till 3 anmärkningar. Kan fortsätta länge till....

Slabbeduskan har levt lyxliv men tydligen inte betalat för sig.
__________________
Senast redigerad av Feldt 2010-10-06 kl. 09:25.
Citera
2010-10-06, 10:12
  #12324
Medlem
thabitas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Feldt
Stockholms stad är fodringsägare till 3 stycken anmärkningar. EL-Giganten i Kungens kurva är fodringdägare till 5 stycken anmärkningar. Siba är fodringsägare till 2 stycken anmärkningar. Taxi Stockholm är fodringsägare till 4 stycken anmärkningar. Fortum är fodringsägare till 1 anmärkning. Statiol Södertälje Syd är fodringsägare till 3 anmärkningar. Kan fortsätta länge till....

Slabbeduskan har levt lyxliv men tydligen inte betalat för sig.
Man kan ju undra varför hon inte betalat hon som är toppbloggare på Kanal5 och tjänar "storkovan".
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback