Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-07-24, 13:08
  #8821
Medlem
Idag var jag in och kolmade lite på bodycontact.

Det interessanta med denna sajt är att Killarna fpr upöpe sig egen kukstorlek och det visas som effentlig info. Genomsnittet ör ca 18 -19 cm vilmet antyder att åtminstone 10-20 procent av dem ska vara 7.8 tum långa ( 20 cm ).

Nu till själva grejen. En tjej krävde hade grundkravet på 7.8 tum på längden.

MEN...hon ställde också krav på att hon vill ha en STOR kuk på 15 cm. ..runt om.

Genomsnottspillevippen även de mkt långa är rätt mkt mindre till volymen.

Mlt riltogt. Av 3200 typ som tittat svarade 27 sr i heöa sverige. Det är 8 promille av alla 7.5 tums långa penisar. För att de inte nåde upp i 15 cm.
Citera
2018-07-24, 13:31
  #8822
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SherrodBrown
Idag var jag in och kolmade lite på bodycontact.

Det interessanta med denna sajt är att Killarna fpr upöpe sig egen kukstorlek och det visas som effentlig info. Genomsnittet ör ca 18 -19 cm vilmet antyder att åtminstone 10-20 procent av dem ska vara 7.8 tum långa ( 20 cm ).

Nu till själva grejen. En tjej krävde hade grundkravet på 7.8 tum på längden.

MEN...hon ställde också krav på att hon vill ha en STOR kuk på 15 cm. ..runt om.

Genomsnottspillevippen även de mkt långa är rätt mkt mindre till volymen.

Mlt riltogt. Av 3200 typ som tittat svarade 27 sr i heöa sverige. Det är 8 promille av alla 7.5 tums långa penisar. För att de inte nåde upp i 15 cm.

Har bildbevis på BC på min storlek och får många kommentarer av kvinnor att den är den största de sett. Men enligt statistiken på sidan ska det finns typ 2000 till som har ungefär lika stor men ändå är jag nästan unik. På nätet är en kuk stor om killen säger det Är den 14cm i verkligheten så är den "stor" och 20+cm på BC.
Citera
2018-07-24, 13:34
  #8823
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Freddeiboi98
Okej där ser man. Min kompis har 25cm. Å det är väldigt ovanligt om man är svensk. Jag läste en tråd där en kille skrev att 20cm är för stort om man knullar korta tjejer. Så då insåg jag att 15cm är lagomt

Har du sett bildbevis på att den är 25cm? Har en kompis som påstod sig vara över 24cm men efter att jag sa att det var bullshit så sjönk den väldigt snabbt ner till 21cm. Ingen aning om han ljuger fortfarande eller inte då jag inte mätt den men uppenbarligen så överdrev han en hel del.

Sen så är det en myt att svarta har enorma. Det är bara amerikansk porr som utnyttjar stereotyper. När man har gjort seriösa undersökningar så ligger nord europeer faktiskt högst i medel. Med typ 2mm över snittet eller något sådant så inviduell variation påverkar enormt mycket mer än vilken etnicitet man har.
Citera
2018-07-24, 13:44
  #8824
Medlem
Freddeiboi98s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klickor
Har du sett bildbevis på att den är 25cm? Har en kompis som påstod sig vara över 24cm men efter att jag sa att det var bullshit så sjönk den väldigt snabbt ner till 21cm. Ingen aning om han ljuger fortfarande eller inte då jag inte mätt den men uppenbarligen så överdrev han en hel del.

Sen så är det en myt att svarta har enorma. Det är bara amerikansk porr som utnyttjar stereotyper. När man har gjort seriösa undersökningar så ligger nord europeer faktiskt högst i medel. Med typ 2mm över snittet eller något sådant så inviduell variation påverkar enormt mycket mer än vilken etnicitet man har.
Jag har sett bildbevis. Sen när han inte har stånd så ser den ut att vara 15cm.
Okej. Jag visste inte att det var en myt.
Citera
2018-07-25, 13:01
  #8825
Medlem
http://www.sizemeup.info/
21cm bonepressed. Kan uppnå 22cm men då trycker jag linjalen så hårt så att det gör på gränsen till ont, och det är ju knappast ett naturligt och rättvist mått, haha. Så jag kör på 21cm.

Enligt size me up:
"You are longer than >99.99% of guys.
In a room of 1000 guys it is unlikely any would be longer than you"

----------------

Omkretsen är drygt 13,5cm.

Enligt size me up:
"You are thicker than 89.44% of guys.
In a room of 1000 guys only 106 would be thicker than you"

------------------

Jag är 195cm och kraftigt byggd (bara lite ölmage).
Har med andra ord väldigt stor kropp, så när jag tittar hela min kropp med snopp i spegeln, så ser min snopp inte speciellt stor ut, då min kropp är stor i sig.
Om jag skulle byta snopp med någon av mina mindre vänner så skulle man nog se mer av en kontrast.

http://www.gp.se/nyheter/sverige/s%C...enisen-1.63332
"Erigerad, 13,12 centimeter." Kan detta längd-snitt stämma? Låter lite väl kort.
"Omkretsen för en erigerad 11,66." Detta känns dock rimligt.

Citat:
Ursprungligen postat av Freddeiboi98
Jag har sett bildbevis. Sen när han inte har stånd så ser den ut att vara 15cm.
Okej. Jag visste inte att det var en myt.
Har han nämnt något om sin omkrets? : )
__________________
Senast redigerad av AnkAnus 2018-07-25 kl. 13:05.
Citera
2018-07-25, 17:57
  #8826
Medlem
Ferdawoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klickor
Har bildbevis på BC på min storlek och får många kommentarer av kvinnor att den är den största de sett. Men enligt statistiken på sidan ska det finns typ 2000 till som har ungefär lika stor men ändå är jag nästan unik. På nätet är en kuk stor om killen säger det Är den 14cm i verkligheten så är den "stor" och 20+cm på BC.
Det är som skämtet om varför tjejer har så dåligt ögonmått. Därför att det här *kille visar mellan tummen och pekfingret* är 20cm.

Citat:
Ursprungligen postat av klickor
Har du sett bildbevis på att den är 25cm? Har en kompis som påstod sig vara över 24cm men efter att jag sa att det var bullshit så sjönk den väldigt snabbt ner till 21cm. Ingen aning om han ljuger fortfarande eller inte då jag inte mätt den men uppenbarligen så överdrev han en hel del.
Varit med om samma. Polarens 23cm blev snabbt 21cm som blev 19cm..
Citera
2018-07-25, 18:02
  #8827
Medlem
Ferdawoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SherrodBrown
Idag var jag in och kolmade lite på bodycontact.

Det interessanta med denna sajt är att Killarna fpr upöpe sig egen kukstorlek och det visas som effentlig info. Genomsnittet ör ca 18 -19 cm vilmet antyder att åtminstone 10-20 procent av dem ska vara 7.8 tum långa ( 20 cm ).

Nu till själva grejen. En tjej krävde hade grundkravet på 7.8 tum på längden.

MEN...hon ställde också krav på att hon vill ha en STOR kuk på 15 cm. ..runt om.

Genomsnottspillevippen även de mkt långa är rätt mkt mindre till volymen.

Mlt riltogt. Av 3200 typ som tittat svarade 27 sr i heöa sverige. Det är 8 promille av alla 7.5 tums långa penisar. För att de inte nåde upp i 15 cm.
Påminner mig om det här klippet.
https://youtu.be/5tiRLg5rtvA
Där de nämner en studie där en snubbe gick runt på ett amerikanskt College och frågade tjejer om storleken hade betydelse och vad deras ideal-size var. Den omkrets som tjejerna nämner motsvarar ungefär omkretsen på en medel-kvinnas handled.. Visst kan det vara en exceptionell upplevelse för dom, men jag har svårt att tro att många som vill ha ”minst” en viss längd och omkrets faktiskt vet hur de måtten ser ut i praktiken.
Citera
2018-08-02, 00:56
  #8828
Medlem
dimensioners avatar
Större kuk i denna värme

Jag har tänkt ganska länge på att min kuk nästan alltid är uppsvälld och stor. Mycket större än vanliga fall. Då kom jag och tänkte på att det skulle kunna vara värmen som gör att den ständigt är stor.

Skulle det kunna vara så?
Hoppas inte värmen går iväg
Citera
2018-08-02, 00:57
  #8829
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dimensioner
Jag har tänkt ganska länge på att min kuk nästan alltid är uppsvälld och stor. Mycket större än vanliga fall. Då kom jag och tänkte på att det skulle kunna vara värmen som gör att den ständigt är stor.

Skulle det kunna vara så?
Hoppas inte värmen går iväg

Semester kanske? Slippa tänka på jobb är en liten höjare.
Citera
2018-08-02, 00:57
  #8830
Avstängd
creepingdeaths avatar
bra läge att plocka fram kameran och föreviga ögonblicket för dick-pick-säsongen.
Citera
2018-08-02, 00:59
  #8831
Avstängd
Kyzs avatar
Min är lite miner än vanligt. Fast fortfarande över medel såklart.

Mvh Johan
Citera
2018-08-02, 01:03
  #8832
Medlem
dimensioners avatar
Det kanske är att jag inte har någon stress, jag vet inte. Hoppas verkligen den stannar så här
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback