Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2009-10-03, 21:46
  #13
Medlem
hemliga.agentens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Supertramp01
Kommunikation!

INTE sexigt....
Citera
2009-10-03, 21:50
  #14
Medlem
StickyKittens avatar
Jag reagerade också att att det bara gått 2 månader... Då brukar allting vara så nytt och man är såpass kåt på varandra att man inte behöver använda några särskilda trick, sexet är typ alltid bra ändå.

Ni kanske inte klickar sexuellt bara? Annars kan lite avhållsamhet vara bra om man har såpass mycket sex som ni verkar ha, så att lusten byggs upp.
Citera
2009-10-03, 23:39
  #15
Medlem
Rockmans avatar
2 månader verkar ganska nytt.Känner ni
att ni har dåligt sexliv redan då hur ska
det bli efter 1 år 3 år?Nej titta vad folk
har skrivit i trådarna innan.Kommunikation
och fantasi är nog viktiga ord.Köp sexlekasaker
sexiga kläder och använd glidmedel och liknande.
Kolla på porrfilm ihop.Men att den här sextristessen
uppträder så här tidigt verkar inte bra.
Citera
2009-10-03, 23:57
  #16
Medlem
Åh, det är så många olika faktorer som kan göra att det går stå i sexlivet. Visst brukar man väl säga att den passionerade fasen håller i sig i c:a 3 månader, så 2 månader ligger väl inom normalvariationen.

Men man måste ju ha lite fantasi och upptäckarglädje. Om en av er, eller båda, inte känner sig riktigt trygg så är det hämmande. Man ska känna sig trygg i att inte riskera oönskade graviditeter, kunna våga vara avslappnad med att visa sig naken och inte skämmas för sin kropp, våga tala om vad man känner, både med det som känns bra och med det som känns mindre bra, våga utforska sin sexualitet både själv och tillsammans med sin partner.

Allt det här kan faktiskt vara lite svårt när man är ung och oerfaren. För egen del så måste jag ju säga att mitt eget sexliv har utvecklats mest av att träffa nya partners och lärt känna en ny människas sätt att förhålla sig till sin sexualitet. Varje ny kvinna som jag har haft ett förhållande med har vidgat mina vyer och i längden gett mig ett bättre sexliv. Det är kanske inte det råd man vill få när man är nykär, men det är tyvärr det bästa jag kan ge!
Citera
2009-10-04, 01:32
  #17
Medlem
th3vils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AndersLarsson.
Jag söker allmänna tips på hur vi båda ska uppskatta sexet mer, kanske mest fokuserat på henne, då det ändå är rätt enkelt att som kille bli tillfredställd under sex.

Det jag söker är enkla småtips, en ställning som kanske känns extra mycket för tjejer, kanske någon typ av sexleksak som är bra, en olja som kanske tänder upp en extra mycket.
Du har fel. Det är inte lätt att som kille bli tillfredställd under sex. Eller, det är förstås lätt att komma och lätt att bli attraherad en gång. Men. Inte om ni ska ligga med varandra niotusentvåhundratre gånger under resten av livet. Det är den där inställningen som gör att du (och hon) riskerar att få ett sopigt sexliv.

1A. Fundera över vad du vill. Vad du tycker om. Vad du drömmer och fantiserar om.
1B. Förverkliga.
1C. Som 1A till 1B fast för henne.

2. Det finns tusentals saker ni kan göra, men om de ska hjälpa mer än ad hoc så är det 1A - 1C som det gäller att utföra och revidera resten av förhållandet.

Vardagen. Skapa lite förväntan. Börja förspelet vid förmiddagsfikat. Skriv sms eller mail till henne där du på ditt sätt berättar hur du saknar henne och vad du vill göra med henne. Grovhet, snuskighet och tonalitet måste du bestämma själv, men var inte för feg. Variera med mer oskuldsfulla specifika komplimanger som bara du har kunskap nog om att säga till just henne.

Tidpunkt och plats. Hamna inte i middag -> TV -> Sovrum och sex. Ha sex på morgonen innan ni vaknat ordentligt. Träffa henne mitt på dagen och ha sex med henne. Smit iväg från släktmiddagen och ha sex. Ha sex på nya ställen. Om det är någon av er som brukar ta initiativ så se till att vänta tills den andra tar det då och då. Ta ofta en snabbis.

Prioritera henne på riktigt. Alltså om du har ett jävligt viktigt möte, så ursäkta dig i alla fall och gå ut ur konferensrummet bara för att skriva ett sexigt sms till henne. Om du ser en snygg, sexig tjej på stan så spara känslan, men översätt den till din tjej som om det var henne du såg, ungefär.

Visa att du gillar henne på alla andra sätt än just med sexandet. Ta hand om mat, disk, tvätt eller vad hon nu brukar ta hand om till förbannelse. Låt henne slappna av och få lite nästan överdriven lugn och ro. Massera hennes fötter och axlar. Kräv inte något tillbaka och låt för allt i världen inte henne koppla ihop det här med att du tycker att det går slentrian i sovrummet.

Sexleksaker. En bra dildo och en bra vibrator och en kudde. Låt hela grejen bli en del av sexet. Gå och köp dem tillsammans och stå och välj tillsammans och skoja och prata om det. Dildo väljer hon efter vilken storlek och känsla hon vill känna förstås. Mitt tips på vibrator är någon kopia av Hitachi Magic Wand. Knullkudde som ligger under rumpan på den som är underst.

Kläder. Köp sexiga fina underkläder till henne (korsett/bh/trosor/strumpebandshållare/etc) i en fin affär. Köp dem ensam. (Du köper till henne och ger i present. Vet du något bättre ställe där hon brukar handla så har de en notering om hennes storlekar.) Köp sexiga kläder till henne i en något porrigare affär. Typ sjuksyrreutstyrsel i latex, Playboy-bunny, Catwoman, lårhöga stövlar med skyhöga klackar, whatever. Du köper presentkort, hon väljer och handlar vad hon trivs bäst i.

Olja/massage. Köp två stycken. En som du köper i någon sexaffär som tydligt visar att det ska sexas, med "Extra värme" eller whatever de föreslår i butiken. Den andra köper du hos en aromaterapuet (någon doft du väljer ut av någon annan orsak än att expediten rekommenderar den) och ger till henne i ett litet paket där du skriver en fin romantisk text om att röra/beröra hennes kropp och hjärta bla bla bla... och nu är varje onsdagkväll klockan 19.30 massagekväll. Du ger henne massage varje onsdag tills det går upp ett ljus för henne att hon ska göra samma för dig och ni gör det varannan vecka för varandra.

Ställningar och annat. Alltså. Det beror på vad du och hon tycker är fel och hur stor du är för henne och annat. Vad är det för ställningar som inte funkar idag? Risken med mer avancerade ställningar är att det blir lite gymnastiklärar-teori över det hela, men om ni tycker att det kan vara kul så titta i wikipedia eller någon annan webbsida och köp en bok. Några enkla som alltid funkar är exempelvis:
• Missionären men du drar upp hennes knän på dina axlar och liksom lyfter henne uppåt så du sen står på knä, hon rider dig bakvänd.
• Skeden.
• Missionären med den nyinköpta knullkudden under henne.
• Doggie där du smeker henne (bröst/fitta/klitoris) eller hon smeker sig själv.
• Bakifrån stående mot ett bord eller diskbänken.
• Bakifrån där hon ligger ner på knullkudden med sina ben mellan dina.

• Ändra ditt beteende lite. (Exempelvis genom att en stund innan du ska komma lugna ner dig och knulla henne slow-motion långsamt men ganska rejält, osv.)
• Fantisera tillsammans. Berätta om saker du fantiserar om. Både lite mer förbjudna och lite mer "finare", låt henne fortsätta och sen låter du det bli en normal del av sexandet då och då.
• Testa lite BDSM (bara att hitta på ett bra stoppord tillsammans kan ge lite fniss och fart i sänghalmen ett tag) eller åtminstone lite hårdare tag (ta henne hårt mot en vägg i tvättstugan eller bakom busskuren/håll fast henne/ge henne smisk när du tar henne bakifrån, ta kommandot lite och säg till henne hur hon ska göra typ "Svanka mer med ryggen!" och fråga inte om en ställning utan rör henne och lägg henne på det sätt hon ska ligga, ungefär).
• Om bdsm-grejen känns för avancerad så testa åtminstone lite bondage.
• Analsex kan vara uppskattat.
• Kamera eller video kan pigga upp saker och ting.
• Titta på porrfilm och härma en favoritscen.
• Kalla henne för saker (kan vara allt från "Din oskuldsfulla lilla prinsessa" till "Slyna" och mycket grövre/hårdare om hon gillar det).

Lekar.
• Ingen av er får komma först. (Men båda får göra vad de kan för att den andra ska komma först förstås.) Förloraren gör det vinnaren bestämmer.
• Ni får inte prata på hela kvällen bara stöna och humma på olika sätt för att visa om ni gillar eller ogillar något.
• Satsa på de olika ställen av henne eller i rummet som hon bestämmer.
• Vilken kändis fantiserar hon om? Johnny Depp?, jaha, då får hon dels en "fribiljett" från otrohet med just denne och sen måste hon kalla dig för Johnny resten av kvällen och du måste prata och vara honom den kvällen (sen hyr/köper du förstås några filmer där han är extra snygg/tuff/charmig/whatever när det är dags för en Johnny-dag senare).
• Duscha tillsammans och låt henne visa dig hur hon gör med duschmunstycket.
• Få er båda att komma utan någon som helst penetration (vare sig i mun, fitta eller rumpa)
• Hitta vilka erogena zoner som är bäst/värst med smek/tunga/tänder eller med en kittlingsfjäder
• Osv... Var lite kreativ, gärna tillsammans med henne.

Oralsex. Gå ner på henne oftare än hon behöver gå ner på dig. Använd exempelvis alfabetet för att lära dig vad hon gillar. För att du som snubbe ska lära dig att vara uppmärksam på tjejen är det meningen att du ska lyssna och känna och lära dig vilka bokstäver hon reagerar bäst på. (Fokusera inte bara på fittan utan på hela hennes underliv. Två fingrar i fittan samtidigt som du slickar och smeker.)

Lägg till uthållighet, variation och uppmärksamhet som tre gyllene regler för ditt sexande kommer att upptäcka vad hon och du gillar. Bli aldrig mekanisk och tappa inte bort improvisationen. Ge beröm och komplimanger (både "fina" och "snuskiga"). Visa tydligt och ofta i ord och handling att hon gör dig kåt och att du njuter och blir kåt av att hon njuter och blir kåt. Ha kul och njut varje gång. (Och om du någon gång inte har lust så njut av att du ger henne njutning istället, ungefär.)
Citera
2009-10-04, 19:29
  #18
Medlem
Kul med så många svar, speciellt tack till th3vil för ett väldigt uttömmande inlägg.

Eftersom många har velat att jag skulle beskriva situationen mer så tänkte jag göra det.

För det första så har vi haft sex regelbundet i 4 månader. Det tog två månader innan vi riktigt blev tillsammans. Detta kanske låter skumt, men det var tydligen något väldigt stort för henne då hon inte hade haft något förhållande innan.

Men hon är på inget sätt skum eller något, utan det var bara att hon har lite gammaldags syn på det hela, och sparade sig till mig. (I'm the lucky guy)

Det är inget fel på glöden mellan oss, utan det är väldigt starka känslor inblandade. Vi kan ligga en hel dag tillsammans i sängen och bara mysa och ha sex med jämna mellanrum.

Saken är den att varje gång vi har haft sex så känns det som att båda är smått missnöjda.

Antingen är hon väldigt okänslig, eller så är det jag som är väldigt dålig i sängen, men det är väldigt svårt för oss att få henne att komma. De flesta ställningar vi gör tycker hon inte känns så mycket.

De ställningar vi har sex i :
  • Missionären
  • Sked
  • Doggystyle
  • Jag ligger ner, hon rider mig
  • Hon ligger med benen ut från den långa sidan av sängkanten, jag sitter på knä precis vid sängkanten och har hennes ben på mina axlar när jag tränger in i henne.

Oftast håller vi på i runt 20 minuter, jag vet inte om det är mycket eller lite då jag som sagt är ganska oerfaren.

Vi brukar inte ha så mycket oralsex, hon tycker inte att det känns så mycket. Detta trots att hon visade mig precis var jag skulle rista alfabetet med tungan.

Vi har inte prövat analsex än, hon har sagt att hon inte vill och jag accepterar det till fullo.

Jag har normal storlek på min kuk om någon undrar (17cm i erigerat tillstånd).

Mvh

Anders
__________________
Senast redigerad av AndersLarsson. 2009-10-04 kl. 19:35.
Citera
2009-10-04, 20:19
  #19
Medlem
Evil-AnAnAss avatar
Hon kanske inte känner sig helt komfortabel med att ha sex än? Även om det säkert verkar så kan det ju vara ganska mycket att gå från oskuld till att ha massor med sex i diverse ställningar. Antagligen är nyckel till framgång att hon ska känns sig bekväm och lugnt. Lägg ner en timma på förspel och skit totalt i allt "sex" kyss henne på halsen osv tills hon blir helt galen.

Sedan är det grymt bra att snacka om sex så att ni kan komma fram till ny mysiga grejer att göra, måste ju finnas något som hon fantiserat kring.
Citera
2009-10-04, 21:55
  #20
Medlem
Jag vill börja med att fråga om hon kommer när hon onanerar, ensam? För om hon inte gör det så vet hon troligen inte vad det är hon gillar och därmed har hon svårt att förmedla det till dig och därför känner hon sig lite missnöjd efteråt. Kan du få henne att komma genom att bara smeka henne?
Citera
2009-10-04, 22:43
  #21
Medlem
jackie.s avatar
Innan jag fattade hur jag skulle få orgasm med min kille hade han ett underbart sexliv, och mitt var okej, inte mer. När jag väl fattade så blev bägges sexliv underbart, det var som natt och dag. Här lite tips på hur tjejen ska lära känna sig själv: https://www.flashback.org/showthread.php?t=992111

Och här en film, okej lite blommor-och-bin-varning på den, men jäkligt givande och ganska mysig ändå: http://www.youjizz.com/videos/lovers-guide-137916.html Den kan ni se tillsammans utan att få ångest. =)
Citera
2017-11-23, 17:08
  #22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av babagurgur
Köp ett gäng dildos i olika storlekar o färger.
Sen köper du lite babyolja o en tub me glidslemm.

Köp en gubbe amfetamin o dela med tjejen. Sen e det bara vänta in kåtruset o ösa på för fulla muggar.
Det ena ger det andra o nu behövs inga mer tips för det fixar du själv tillsammans med tjejen
Damer och herrar. Ovan ser ni det bästa sextipset ni någonsin kan få. Mycket bra!
Citera
2017-11-24, 23:59
  #23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AndersLarsson.
Kul med så många svar, speciellt tack till th3vil för ett väldigt uttömmande inlägg.

Eftersom många har velat att jag skulle beskriva situationen mer så tänkte jag göra det.

För det första så har vi haft sex regelbundet i 4 månader. Det tog två månader innan vi riktigt blev tillsammans. Detta kanske låter skumt, men det var tydligen något väldigt stort för henne då hon inte hade haft något förhållande innan.

Men hon är på inget sätt skum eller något, utan det var bara att hon har lite gammaldags syn på det hela, och sparade sig till mig. (I'm the lucky guy)

Det är inget fel på glöden mellan oss, utan det är väldigt starka känslor inblandade. Vi kan ligga en hel dag tillsammans i sängen och bara mysa och ha sex med jämna mellanrum.

Saken är den att varje gång vi har haft sex så känns det som att båda är smått missnöjda.

Antingen är hon väldigt okänslig, eller så är det jag som är väldigt dålig i sängen, men det är väldigt svårt för oss att få henne att komma. De flesta ställningar vi gör tycker hon inte känns så mycket.

De ställningar vi har sex i :
  • Missionären
  • Sked
  • Doggystyle
  • Jag ligger ner, hon rider mig
  • Hon ligger med benen ut från den långa sidan av sängkanten, jag sitter på knä precis vid sängkanten och har hennes ben på mina axlar när jag tränger in i henne.

Oftast håller vi på i runt 20 minuter, jag vet inte om det är mycket eller lite då jag som sagt är ganska oerfaren.

Vi brukar inte ha så mycket oralsex, hon tycker inte att det känns så mycket. Detta trots att hon visade mig precis var jag skulle rista alfabetet med tungan.

Vi har inte prövat analsex än, hon har sagt att hon inte vill och jag accepterar det till fullo.

Jag har normal storlek på min kuk om någon undrar (17cm i erigerat tillstånd).

Mvh

Anders

Det är inte många tjejer som kan komma bara av penetration. Det är allt fokus på dig och ingen på henne. Om hon inte gillar att bli slickad så är det nog för att hon tror att du tycker det är äckligt. Slicka ALLTID, varje gång.

Annars är ett bra tips för henne att komma åt klitoris vid penetration att du lägger dig på sidan, hon lägger sig på rygg med benen över din kropp som ett T samtidigt som du är inne i henne. Du lutar dig lite mot hennes fitta och ligger mer eller mindre still så att hon kommer åt att gnugga klittan mot dig. Har funkat för mina brudar varenda gång och snabbt brukar det gå också.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback