Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 8
  • 9
2018-04-04, 09:22
  #97
Medlem
Tjabos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uespindeln-Ivan
Så sade de när vi var där med dok finns de så mkt i Grängesberg att de är värt att åka upp ändå!

Det var ju inget direkt konkret svar.

Jag väntar nog tills det kommer ett bekräftande svar på att det verkligen går att komma in där. Den anläggningen är trots allt den i området som intresserar mig mest.
Citera
2018-04-04, 10:41
  #98
Medlem
Uespindeln-Ivans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjabo
Det var ju inget direkt konkret svar.

Jag väntar nog tills det kommer ett bekräftande svar på att det verkligen går att komma in där. Den anläggningen är trots allt den i området som intresserar mig mest.


Du är en sån som vill ha allt serverat menar du? Hela ue grejen är ju att utforska
Citera
2018-04-04, 12:09
  #99
Medlem
Tjabos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uespindeln-Ivan
Du är en sån som vill ha allt serverat menar du?

Nej, det är din helt felaktiga tolkning. Jag har nog aldrig tänkt så under de snart 16 år jag varit ute och dokumenterat. Men under senare år har det dykt upp många som helst av allt verkar vilja att man ska berätta om och helst bära dem till alla möjliga anläggningar.

Däremot är jag inte en sån som bryter upp dörrar, kapar låsbommar etc så det var mer därför jag ville ha svar.

Citat:
Ursprungligen postat av Uespindeln-Ivan
Hela ue grejen är ju att utforska

Nästan rätt.
__________________
Senast redigerad av Tjabo 2018-04-04 kl. 12:18.
Citera
2018-04-04, 18:02
  #100
Medlem
Uespindeln-Ivans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjabo
Nej, det är din helt felaktiga tolkning. Jag har nog aldrig tänkt så under de snart 16 år jag varit ute och dokumenterat. Men under senare år har det dykt upp många som helst av allt verkar vilja att man ska berätta om och helst bära dem till alla möjliga anläggningar.

Däremot är jag inte en sån som bryter upp dörrar, kapar låsbommar etc så det var mer därför jag ville ha svar.



Nästan rätt.


A men de just detta stället är svårt att bomma igen helt

Ber om ursäkt om jag lät grinig eller så men så många som frågar vart saker å ting ligger utan ens tanke på att ngn lagt ner många timmar på letande på nätet och kartbilder
Citera
2018-04-05, 11:40
  #101
Medlem
Earees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjabo
Åter igensatt enligt uppgifter. Men någon som besökt platsen i dagarna får gärna dementera.
Det brukar finnas ytterligare en väg in bortsett från de vanliga ingångarna som bommas igen då och då. Så det kanske kan vara värt att ta en tur dit ändå och utforska.
Citera
2018-04-05, 14:38
  #102
Medlem
Tjabos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uespindeln-Ivan
A men de just detta stället är svårt att bomma igen helt

Två igengjutningar och sen slå ner luftutsläppen och fylla över med massor. Gjort på knappt två dagar om man sätter fart. Men nu har ju anläggningen stått såhär sedan kring 2000 så det kommer nog inte hända i morgon heller...
Citera
  • 8
  • 9

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback