Citat:
Ursprungligen postat av sOBEr
Har själv aldrig provat denna RC men blev lite sugen nu när den kommit ut på den svenska marknaden.
Nån som har några positiva eller negativa synpunkter kring denna drog?
Hallå! Jag tog tma-2 för ett halvår sedan. Jag måste säga att du ska vara försiktig med detta preparat DOSERA DET RÄTT! Jag har för mig att jag lästa 40mg var högsta rekommenderade do men jag slänged i mig allt jag hade (100mg) dum smo jag var

..
Ruset var helt ok dock en aningen svår kontrollerat med tanke på hur mycket jag tog. Jag total däckade efter 30min, sov i ca 1timme när jag vaknade ahde jag massiva hallucinationer i forma av galna fraktaler och föremål som ändrade form till djur och annat. lyckades att ta mig ur sängen och gå ut i allrummet (jag bodde på student hem) vilket var ett stort misstag, det var fyllt med fulla japaner som pratade japanska (på riktigt) så jag flydde till mitt rum igen där jag lyssnade på musik. Musiken var helt underbar varje gång den gjorde en stegring så fyldes min kropp med enorma euphori och orgasm linande känslor till slut blev det så jobbigt att jag var tvungen gå ut fick för mig att jag fått en överdos, skakade något enormt. väll ute så lugnade alla hemska känslor. hallicarna fortsatte något enormt husen rärde sig allt förgade någott enormt... bla bla...
orkar inet skriva något mer.. tma-2 är helt ok, förutom att man kan bli jävligt trött o seg. tma ska tydligen vara 18ggr starkare än meskalin har alldrig testat meskalin, men du bör nog vara försiktig...
www.erowid.org där finn en dell uppguifter om denna drog.. URSÄKTA MIN STAVNING!
mv¨h
abel