I vilken mindre ort utspelade sig allting? Det är ju helt omöjligt att få fram någon som helst sorts information genom att läsa den svenska mediokra nyhetsförmedlingen.
Varför kan man inte ta med en sådan sak när man skriver en artikel? Inte ens i den lokala blaskan blir man mer upplyst...
Inte långt från motorbanan i ljungby utanför falkenberg
Tidningarna vill väl bara sälja med häftiga löpsedlar och förstasidor, informera folk om sanningen skiter dom väl i?
Inte långt från motorbanan i ljungby utanför falkenberg
Tidningarna vill väl bara sälja med häftiga löpsedlar och förstasidor, informera folk om sanningen skiter dom väl i?
Tack för infon! Jag gissade på Vessige, men det var tydligen en mindre "ort" än så.
Så, bara ett bråk som gått snett eller? Verkar inte vara några kopplingar till någon organiserad brottslighet eller någon uppgörelse av något slag?
Ja, den ene var skyldig den andra en mindre summa pengar och dom började bråka.
Den skjutne hade misst några tänder, det var nog det alvarligaste skadan på han.
Jag kan inget om vapen, men jag fattar inte hur man kan bli skjuten i ansiktet och inte skadas allvarligt?! Va pratar vi om, slangbella?
Det är ju ändå inte så mkt ben i ansiktet utan massa hålrum o skit. Det borde ju gå rakt igenom?
Polisen gissade på nån startpistol av något slag.
Om det inte bara var en rejäl smäll på käften han fick.
"offret" är ju känd för att vara lite "bakom flötet" så det är svårt att veta vad man ska tro.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!