2009-10-06, 22:59
Medlem
Knasen83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sebbex2x
Man kan ju undra vart TS tog vägen
Troligtvis var det han som gjorde denna MRBREWITZ för att trolla lite grann...
Förhoppningsvis så har jag fel, men det är ju som sagt inte första gången nån har försökt med nåt liknande

Nejdå, det är inte jag som trollar.

Som jag även tidigare i tråden har påpekat finns det flera med samma/liknande namn! Jag har alltså INTE påstått att den ena eller andra personen på Facebook var rätt Brewitz - bara konstaterat att det finns en Jocke och en Joakim på Facebook som har rätt efternamn.
Senast redigerad av Knasen83 2009-10-06 kl. 23:05.
Citera
2009-10-06, 23:09
Medlem
chribsson2s avatar
Eftertankens kranka blekhet....

Man kan ju bara hoppas att de som har pekat ut denne stackare får sig en tankeställare och inser hur man kan skada en annan människa genom obetänksamhet. Jag tror att den oskyldige Brewitz är jävligt skärrad just nu.

Men visst skulle det bli jävligt färre bedragare på blocket om folk lärde sig att klämma och känna på grejorna och sedan betala istället......

För övrigt vill jag bara säga att det lika gärna kunde ha varit jag som hade hetsat upp mig och ställt till det, så även jag har fått mig en liten tankeställare.
Citera
2009-10-07, 07:54
Medlem
Broskbulles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chribsson2
Man kan ju bara hoppas att de som har pekat ut denne stackare får sig en tankeställare och inser hur man kan skada en annan människa genom obetänksamhet. Jag tror att den oskyldige Brewitz är jävligt skärrad just nu.

Men visst skulle det bli jävligt färre bedragare på blocket om folk lärde sig att klämma och känna på grejorna och sedan betala istället......

För övrigt vill jag bara säga att det lika gärna kunde ha varit jag som hade hetsat upp mig och ställt till det, så även jag har fått mig en liten tankeställare.

Se det lite som att förebygga brott. Den oskyldige Brewitz lär nog tänka till både en och två gånger innan han ev. skulle försöka sig på nåt liknanade som sin namne i Oxelösund
Citera
2009-10-07, 13:38
Medlem
chribsson2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Broskbulle
Se det lite som att förebygga brott. Den oskyldige Brewitz lär nog tänka till både en och två gånger innan han ev. skulle försöka sig på nåt liknanade som sin namne i Oxelösund
Man kan helt enkelt säga att denna tråd har gjort en samhällsinsats av dignitet.....
Citera
2009-10-07, 19:12
Medlem
hehe

Nä det kommer aldrig att hända Jag tar rollen som det braviga brewitz då
Men det va inte så kul det som hände..JB
Citera
2009-10-07, 21:03
Medlem
Broskbulles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MRBREWITZ
Nä det kommer aldrig att hända Jag tar rollen som det braviga brewitz då
Men det va inte så kul det som hände..JB

Kan man anta att du blir kvar stadigt här på FB?
Citera
2009-10-07, 22:28
Medlem
LasseNorrs avatar
Kan det inte vara så att Jocke och Joakim gift sig med varann?

Därav varför båda har samma efternamn.
Citera
2009-10-11, 01:02
Medlem
haha

Nej jag har fru och barn=) Och nej jag vill bara bli av med det här skiten
tjao
Citera
2009-10-11, 03:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av iambecomedeath
Så mamman fick den äldste brodern när hon var 11 år? Det ska börjas i tid, tydligen...

Så pappan till Jocke är han som fär född 1970? Och blev således pappa när han var 15 år?

Hans mamma verkar ju heta Karin och det var de han kallade sig i ts's konversation

Citat:
Bedragaren:
det är en 2g och 8 gb 500kr mvh karin
Citera
2009-10-15, 09:26
Medlem
Broskbulles avatar
Två män och en kvinna anhållna, kan det vara mamma och sönerna?

http://www.sn.se/nyheter/oxelosund/1.509184
Citera
2009-12-14, 18:48
Medlem
Denna person blåser även barn på deras sparpengar. Påstod sig ha gormitifigurer till salu som grabben ville ha.
Citera
2012-07-29, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Broskbulle
Två män och en kvinna anhållna, kan det vara mamma och sönerna?

http://www.sn.se/nyheter/oxelosund/1.509184

japp de där är familjen brewitz med karin , jocke och nicklas
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in