• 1
  • 2
2009-09-23, 17:35
Medlem
thansadets avatar
Det är väldigt lungt

Sköljde ner 75x15 sobril och 50x2 xanor depot med en flaska rött för inte så länge sedan. Inga fysiska problem, bara 2-3 dygns påhittighet som jag inte minns ett spår av... Inte ett av mina smartaste drag.
Citera
2009-09-23, 17:54
Medlem
SecretQs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thansadet
Sköljde ner 75x15 sobril och 50x2 xanor depot med en flaska rött för inte så länge sedan. Inga fysiska problem, bara 2-3 dygns påhittighet som jag inte minns ett spår av... Inte ett av mina smartaste drag.
Men när du gjorde det så var du väl inte så glad, va?
Citera
2009-09-23, 17:58
Medlem
SecretQs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psychopatic
Nej, det är inte farligt.
Vad är inte farligt?
Det är nämligen olika från person till person och en blandad cocktail på typ inget speciellt, kan t o m döda vem som helst om metabolismen inte är ok just då. Ett exempel kan vara en infektion som är på G.
Citera
2009-09-23, 19:15
Medlem
DrDorians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av langaocb
Nej du kommer inte dö den här gången heller
Borde inte ts ha lärt sig vid det här laget?
https://www.flashback.org/showthread.php?t=981449
https://www.flashback.org/showthread.php?t=980079

Haha stackarn!
Kan ju inte ens ta livet av sig. Jaja bättre lycka nästa gång.
Citera
2009-09-24, 11:38
Medlem
Genastys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrDorian
Haha stackarn!
Kan ju inte ens ta livet av sig. Jaja bättre lycka nästa gång.

Försöker inte ta livet av mig för fan. Men som jag skrev i nån tråd så är jag tämligen impulsiv o gör grejer som jag kanske kommer på senare inte är så smart.

Därav trådarna.

Citat:
Ursprungligen postat av pherbl0w
Du skojar? Du måste ha bra med tolerans isf, själv hade man 8 timmar minnesluckor utan alkohol.

Jo, har rätt bra tolerans. Fast det beror ju på lite hur lång kvällen blir. Hamnar man i säng snabbt så hände inte så mkt.
Citera
2009-09-24, 15:29
Medlem
thansadets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SecretQ
Men när du gjorde det så var du väl inte så glad, va?

Jodå, jag var på gott humör. Jag avsåg sluta med benso, och beslöt mig helt enkelt att göra slut på mitt lager (man kan väl inte slänga benso inte?). Gjorde lite research beträffande LD50 för att utesluta fatala konsekvenser. Men jag hade hoppats på en lång skön törnrosasömn, inte diverse galna eskapader som jag efteråt blivit smärtsamt varse. DET har snare gjort mig oglad, om man säger så...
Citera
2011-11-10, 23:56
Medlem
-Story-s avatar
tog nyss 90mg oxazepam och 5mg imovane, känner att jag glömmer bort och blandar ihop saker men annars är man bara hyffsat lugnt och börjar bli sömnig efter 40+ timmar vaken i sträck.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in