2009-09-28, 21:24
Medlem
Powergirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rattelsnake
Nej.

Tack för svaret men det gav inte mycket
Citera
2009-09-28, 21:27
Medlem
Märkligt med alla dessa nolltaxerare.

Vad lever de av?

Dealar de kola som Anna Linds första misstänkta mördare levde på ?

Han som "umgicks i kretsen kring kungabarnen"..?
Citera
2009-09-28, 21:27
Medlem
Softis...s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N.Y
fuck you!

milan knullar dig så hårt i ärslet så du aldrig mer kan gå din horunge!!!!!!!!!!!!!

OT
Intressant inlägg. Påstår du att Milan Sevo tycker om att packa bajs?

OnT
Jag vill veta mer om kopplingen mellan Mr "Fiskar och bananer" och Mr pilot.
Senast redigerad av Softis... 2009-09-28 kl. 21:29.
Citera
2009-09-28, 21:28
Medlem
von Hindenburgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ken Dryden
Har det inte varit rykten i svang under en längre tid om att ett större klipp mot en värdecentral skulle företas och att stockholmssnuten därför haft omfattande span igång, men att detta fick avbrytas för ett par veckor sedan av budgetskäl.

Enligt länspolismästare Götblad skulle kvarvarande medel för 2009 istället omprioriteras till HBT-kurser och dialog med ungdomar i utanförskap.

När så kuppen skedde hade polisen redan halvstart och kunde därför slå igen käftarna runt buset relativt snabbt. Därav det snabba skeendet.

Trots att jag tillhör den ironiska generationen har jag ibland svårt att se sånt i skriven text. Kan du vänligen bekräfta att det här är ett skämt? Jag får annars lust att först skjuta Götblad och sen mig själv och att jag ska försvinna från forumet vill väl ingen?
Citera
2009-09-28, 21:29
Medlem
Broskbulles avatar
Citat:

Vad lever de av?

Aktieutdelning?
Citera
2009-09-28, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av von Hindenburg
Trots att jag tillhör den ironiska generationen har jag ibland svårt att se sånt i skriven text. Kan du vänligen bekräfta att det här är ett skämt? Jag får annars lust att först skjuta Götblad och sen mig själv och att jag ska försvinna från forumet vill väl ingen?

Var håller Carin Götblad hus?

Är hon fortfarande ur spel efter baginboxfyllan på Gotland då hon ringde SÄPO?
Citera
2009-09-28, 21:32
Medlem
rohyps avatar
Citat:

Vad lever de av?

Det är inte troligt. Att gå från koladelare till fullblodig robbare är ganska långt, faktiskt.
Citera
2009-09-28, 21:32
Medlem
Chamoniards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rohyp
För att bemöta automatisk verkanseld kanske?

Förklara gärna vad du menar med 'automatisk verkanseld'.
Jag tror jag förstår vad du menar men enligt mina befäl i lumpen var det inte ett speciellt effektivt sätt att strida på......
I varje fall inte om AK5 var det vapen man använde.
Citera
2009-09-28, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rohyp
Det är inte troligt. Att gå från koladelare till fullblodig robbare är ganska långt, faktiskt.

Nja det kan finnas vissa beröringspunkter...
Citera
2009-09-28, 21:34
Medlem
Någon "högre" makt

Precis som många andra har jag oerhört svårt att tro att polisen efter 4 dagar plockat in 5 personer varav extremt få har direkta kontakter sinsemellan. Känns ju inte heller särskilt troligt att den serbiska polisen har tipsat om just dessa då enbart 2 har serbisk bakgrund men har bott i sverige hela sitt liv (rätta mig om jag har fel) Kan det vara så att det är ett beställningsjobb där de högre personerna(här kan ju serbisk maffia bli intressant) sett till att undvika någon som helst koppling till rånet genom att anonymt sätta dit alla som har med den "fysiska" delen av rånet att göra, för att dom sedan ska bli dömda och sedan få sin andel i rånet. Case closed och dom som sitter högre upp ler och badar i pengar?
Citera
2009-09-28, 21:35
Medlem
En intressant koppling är att Reza Madadi jobbar extra/svart på Auto Yach Finish på hagagatan. Dom recondar bilar och båtar samt även, vilket man kan se på hemsidan - helikoptrar! Kan det vara så att kontakten med AE är därigenom, man borde kanske kolla upp Tony Warg som äger firman också?
Citera
2009-09-28, 21:37
Medlem
Chamoniards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnidaren
Precis som många andra har jag oerhört svårt att tro att polisen efter 4 dagar plockat in 5 personer varav extremt få har direkta kontakter sinsemellan. Känns ju inte heller särskilt troligt att den serbiska polisen har tipsat om just dessa då enbart 2 har serbisk bakgrund men har bott i sverige hela sitt liv (rätta mig om jag har fel) Kan det vara så att det är ett beställningsjobb där de högre personerna(här kan ju serbisk maffia bli intressant) sett till att undvika någon som helst koppling till rånet genom att anonymt sätta dit alla som har med den "fysiska" delen av rånet att göra, för att dom sedan ska bli dömda och sedan få sin andel i rånet. Case closed och dom som sitter högre upp ler och badar i pengar?

Det där låter inte så sannolikt. Tipsen ska ju enligt media ha kommit från serbisk polis redan för en månad sedan. Sådant kommer ju dessutom ut förr eller senare varpå det blir lite svårt att rekrytera till nästa rån?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in