Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-09-21, 22:40
  #1
Medlem
ZenCurls avatar
Eftersom jag vet att ingen orkar läsa långa inlägg ska jag hålla det så kort som möjligt. Jag är kille, vill ha a good time så att säga. PK brudar som bara ska gnälla kan sluta läsa nu.

Mål: Have a good time. Inte binda mig och bli seriös.
Möjligheter:
Flicka A: Bor tillsammans med henne (i norge på jobb), började som "vänner". Nu liggs det en del och gosas och myser och sånt, inte helt hundra på vad hon känner men misstänker att hon tycker om mig påriktigt. Vad jag känner för henne vet jag inte, men hon är sjukt mysig och bra att ligga med.

Flicka B: Exet, funkar stabilt med henne. Extremt bra att ligga med. Hon vill ha mig, och hon vet att jag inte vill ha något seriöst. Hon bor hemma i Sverige. Tycker om henne en hel del (men det är fel läge i livet).

Flicka C: Dubbel ex. Inte ett dugg intresserad av henne mer än att ha kul. Hon är mysig och ett riktigt jävla vilddjur, vilket som uppskattas extremt. C tjatar alltid om att hon är "rädd för att få tillbaka känslor" för mig, då det slutade ganska illa sist (pga av henne, så jag bad henne dra åt helvete i princip), vilket som i mina ögon verkar som att hon känner mer än vad hon "vill".

För att svara ytterliga till alla fbare som undrar: A och C tar den i tvåan, A älskar det, C vette fan riktigt, men hon ställer upp. Med B så jobbar jag på det. B suger dock som en gud och sväljer allt hon kommer åt. så det väger upp.

Ingen av damerna vet att jag ligger med den andra. Ligger med B när jag är hemma och A när vi känner för det. C, vid lite random tillfällen. Dock vet damerna att jag träffar dom andra också som vänner.

Så, hur spelar jag detta snyggt? Vill ligga när jag vill utan att fucka upp det för en eventuell seriös framtid (ja, visst fan låter det sjukt, och ja, visst fan är jag ett svin).

Vet att jag inte spelar det rättvist mot damerna, men som sagt är jag inte ute efter något seriöst, vilket ALLA tre vet om för det har jag varit duktig att berätta ett flertal gånger!
Citera
2009-09-21, 23:20
  #2
Medlem
Priamoss avatar
Ligg med alla tre damerna utan att någon av dem får reda på det. Då du inte har förhållande med någon finns det inte utrymme för någon dam att bli arg. Om någon av dem får reda på det och ballar ur, fortsätt ligg med de andra två.

Kontenta: ligg.
Citera
2009-09-22, 10:50
  #3
Medlem
Roherians avatar
förutsatt att alla 3 är införstådda med att det inte skall blandas in så mkt känslor och accepterar att du är obunden så är det väl bara ligga på så länge det fungerar.
Börja inte dra in en massa lögner och intriger för då spricker bubblan illa kvickt. Det kan ju hända att den gör det ändå om nån får reda på de andra och flippar, men skit samma då.
A player plays the game ..!
Citera
2009-09-22, 11:31
  #4
Medlem
Pestens avatar
Hur länge har du hittills lyckats balansera de här tre relationerna?
Citera
2009-09-22, 12:05
  #5
Medlem
Jane Toppans avatar
Fortsätt att vara tydlig med att du är och vill fortsätta vara singel, helt enkelt!
Vem du delar lakan med har ingen annan med att göra och det
behöver du heller inte berätta.

Låter kanske kallt, och jag är lite förvånad själv över att jag säger det här,
men faktum är att så länge du kör med öppna kort så kan det inte bli så fel.

Hängde ihop med en kille förut som absolut aldrig ville binda sig och självklart
blev han ju ännu mer intressant för mig då.
Var vid tidpunkten ganska mån om att inte behöva dela med mig av honom
men blev tvungen att gilla läget till slut.
Han ljög ju aldrig om saken och det var som sagt upp till mig att väga för
och nackdelar mot varandra ang. den relationen.
Valde senare bort honom men tycker fortfarande om honom just på grund
av att han var så grymt ärlig.
Jag frågade aldrig vem han mer hade sex med för jag ville inte veta.

Om jag idag skulle bli singel så skulle jag vilja träffa en sån som han igen
förutsatt att jag också ville fortsätta vara singel.
Inget tjafs eller svartsjukedrama.
Den som vill ha ihop det med någon som vill vara fri får ta konsekvenserna.

Var ärlig utan att vara elak så är allt nöje på din sida!



...
Citera
2009-09-22, 12:22
  #6
Medlem
lumpkinss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jane Toppan
Fortsätt att vara tydlig med att du är och vill fortsätta vara singel, helt enkelt!
Vem du delar lakan med har ingen annan med att göra och det
behöver du heller inte berätta.
...

+1! Om du är tydlig med att "jag skiter i ditt privatliv så skiter du i mitt" så är det ju inga problem!

Håll björnkoll på din kalender! Kan bli dråpligt om du råkar dubbelboka.
Citera
2009-09-22, 22:28
  #7
Medlem
thessprincesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZenCurl
Ingen av damerna vet att jag ligger med den andra. Ligger med B när jag är hemma och A när vi känner för det. C, vid lite random tillfällen. Dock vet damerna att jag träffar dom andra också som vänner.

Så, hur spelar jag detta snyggt? Vill ligga när jag vill utan att fucka upp det för en eventuell seriös framtid (ja, visst fan låter det sjukt, och ja, visst fan är jag ett svin).

Vet att jag inte spelar det rättvist mot damerna, men som sagt är jag inte ute efter något seriöst, vilket ALLA tre vet om för det har jag varit duktig att berätta ett flertal gånger!

Vad vill du att man ska svara?
Du frågar hur du ska spela det snyggt? Men du säger att du spelar det snyggt?
Vill du bara få dunk i ryggen för att du lyckas ligga med tre tjejer samtidigt utan att någon av dem vet om varann?
Finns ju inget i denna frågeställning som det kan bli någon diskussion om så jag fattar inte grejen.
Så jag säger Grattis - Lycka till - Dunk i ryggen
Citera
2009-09-23, 14:52
  #8
Medlem
ZenCurls avatar
Jag har lyckats balansera dessa relationer tillochfrån sen i mitten av april. Så det håller än så länge.
Just nu är det ingen större fara över att det krockar eftersom jag bor borta med fröken A (vilket som bidrar med bitterhet hos B). DOck när jag kommer hem så mer eller mindre förväntar sig B att jag ska vara med henne, även C vil ha sin släng av kakan som det låter på henne.

Ang lögner och liknande så kommer det en del vakra ord ur min mun som inte är direkt rättvisa. Iofs så är det jag säger om känslor sanna men det blir lixom fel när jag endå gör som jag gör.

och för te prinsessan kan jag säga att du borde läsa hela inlägget.
Citat:
Ursprungligen postat av ZenCurl
Jag är kille, vill ha a good time så att säga. PK brudar som bara ska gnälla kan sluta läsa nu.
så va tyst nu tack.
Citera
2009-10-07, 11:30
  #9
Medlem
thessprincesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZenCurl
så va tyst nu tack.


Ha ha, ja det blev ju rätt tyst i tråden - så intressant va det...
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback